משה חוגג ל-לה פמיליה: אביא שחקן מוסלמי או ערבי לבית"ר

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

הבעלים נפגש עם הארגון, הצהיר על כוונותיו והבהיר שלא יהסס להגיש תביעות אזרחיות. הארגון: "נימנע משירים גזעניים". מהמועדון נמסר: "אם יהיה שחקן שיכול לשדרג אז נביא אותו - לא משנה מהי דתו או צבע עורו"

(גודל טקסט)

הבעלים החדש של בית"ר ירושלים, משה חוגג, סיפק אמש מספר הצהרות מעניינות מאוד במסיבת העיתונאים הראשונה שקיים כבעלים החדש של הקבוצה בכל הנוגע לסוגייה הבלתי נגמרת של צירוף שחקנים ערבים/מוסלמים לקבוצה. בנושא הזה, הצהיר חוגג באופן ברור שמעתה והילך גזע או דת לא יהוו פקטור בבחירת שחקנים לקבוצה.

מאוחר יותר, נפגש חוגג עם נציגים מארגון האוהדים הידוע של הקבוצה "לה פמיליה" ואחר כך גם עם נציגי עמותת אוהדי בית"ר ירושלים, פרס בפניהם את משנתו וחזר על חלק מהדברים שאמר במסיבת העיתונאים. הבעלים אף היה ברור יותר בעמדתו כשחידד ואמר לנציגי הארגון שבכוונתו להחתים בעתיד שחקן ערבי ישראלי או מוסלמי לקבוצה.

בנוסף, חוגג העביר מסר חד משמעי לנציגי האוהדים, על כך שלא יסבול ולא יקבל גילויים של גזענות ביציעים וכי בקרוב ירושת אצטדיון טדי במצלמות אבטחה מיוחדות, להגברת המעקב אחרי מפרי חוק. חוגג ביקש מהאוהדים להימנע לחלוטין משירים גזעניים ואף הפתיע את הנוכחים בפגישה כשציין שלא יהסס להגיש תביעות אזרחיות כלפי אוהדים בגובה של מאה אלף ש"ח שיקראו קריאות גזעניות ויפגעו, כך לפי חוגג, בתדמית המועדון.

בתגובה לכך, הוציא ארגון האוהדים הודעה רשמית בדף הפייסבוק שלו בה כתב: "אחים יקרים ,ראשית כל, נא לא להתייחס לכל הפירסומים השונים שיוצאים כרגע בתקשורת. ביום שני הקרוב הקבוצה האהובה שלנו פותחת את העונה. כולנו יודעים איזה סבל רב עברנו בשנה שעברה ואיזו מלחמה עברו הלוחמים האמיצים שלנו למען בית"ר. אבל זהו, נראה שהגיע הזמן לשמוח קצת. הגיע זמן שגם אנחנו נהיה קצת רגועים ומאושרים אבל עדיין על המשמר".


ארגון לה פמיליה (ערן לוף)

הארגון המשיך: "ברוך השם שהוציאנו מטביב, ואנחנו מקוים מאוד שהרוכש החדש יהיה כשמו – חוגג. הרוכש החדש השקיע פה המון כספים וגם הנחית פה שחקנים שיכולים להביא את בית"ר לגדולה בעזרת השם.אנחנו לא מתביישים לומר שגם השחקנים שהונחתו פה וגם אלה שנשארו הם חביבי הקהל, וזה דבר שראוי לציון ולהערכה."

כולנו יודעים את גודל האהדה והאהבה שלנו לקבוצה ועד כמה אנחנו עמלים למענה ללא תמורה. לכן, גם השנה אנחנו נמשיך לשמור על אוירה טובה ביציעים, להניף תצוגות אדירות, להימנע משירים לא חוקיים ולהימנע משירים בעלי אופי גזעני כמו שעשינו עד עכשיו ללא כל דופי, כדי שהקבוצה לא תיפגע. כולם רואים שעם הזמן יש סדר ברור ואוירה מדהימה ביציעים שגורמים לכל אוהד להתגאות בקהל הזה. לכן אנחנו מבקשים מכל הקהל לבוא, למלא אצטדיונים ולהפנים את בקשותינו שלא לפגוע בקבוצה בשום דרך כדי שנצא לדרך חדשה, טובה ונקייה מגזענות"

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "בפגישה שנקבעה מראש בין נציגי לה פמיליה ואוהדים נוספים של בית"ר ירושלים, כפי שנקבעה והתקיימה פגישה עם נציגי אוהדים נוספים של בית"ר ירושלים. כפי שאמרתי בפני הוועדה להעברת זכויות ובמסע"ת באופן ברור- דת לא תהווה פקטור בהבאת שחקנים לבית"ר ירושלים. למען הסר ספק, לא נאמר שאני רוצה להביא שחקן מוסלמי- זוהי אמירה גזענית. אם יהיה שחקן שיכול לשדרג את המועדון ננסה להביא אותו- לא משנה מהי דתו או צבע עורו, אין כאן מס שפתיים והדברים נאמרים ללא משוא פנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי