חשש בסכנין: נצטרך לשחרר שחקנים בכירים כדי לעבור בבקרה

בני בן זקן
בני בן זקן | ערן לוף

בהנהלת הקבוצה ינסו לעשות מחר מאמץ אחרון, אבל יממה לקראת המשחק הראשון בליגה, הצוות המקצועי לא יודע מה הסגל שיעמוד לרשותו. דיקאמונה כבר מחפש קבוצה חדשה. קורצקי ורעננה רוצים לפתוח את העונה ברגל ימין

(גודל טקסט)

בני סכנין אומנם תפתח את העונה מחר (ראשון, 19:00) באצטדיון "דוחא", ובמועדון רוצים לפתוח את העונה ברגל ימין, במיוחד לעיני הקהל הביתי. עם זאת, יממה לפני המשחק מול הפועל רעננה, הקבוצה עדיין לא עברה בבקרה התקציבית ונראה כי הסגל שרץ במשחקי גביע הטוטו יהיה זה שיפתח את העונה גם בליגה.

בהנהלת סכנין אומנם עושים מאמצים להעביר את רוב הסגל ומאמץ נוסף ייעשה גם מחר, אבל לא מן הנמנע כי בקבוצה ינסו לשחרר שחקנים בכירים בכדי לעבור בבקרה. הבלם הקונגולזי, קלביד דיקאמונה, כבר קיבל הודעה כי אינו מתאים מבחינה מקצועית וגם בשל העובדה שבמועדון רוצים לחסוך עלויות כספיות. "יש לנו בעיה כספית שאנחנו לא מצליחים לפתור ואנחנו אומנם רוצים לשחק עם הסגל שנבנה, אבל אם לא תהיה ברירה, נשחרר שחקן נוסף", אמרו במועדון.

אם לא די בכך, בליגה גם לא יוכל לשחק הבלם אלבין פאנישי ששיחק כנבחן במשחקי גביע הטוטו. גם החלוץ מוחמד כליבאת עדיין פצוע ורק לאחר האימון המסכם תיבחן כשירותו. אם הקבוצה לא תעבור בבקרה התקציבית, עלי אבו ריא ובאשיר עודה שהוחתמו בימים האחרונים על חוזי ארוכי טווח, יקבל הזדמנות בהרכב גם בליגה.

הפועל רעננה רוצה לפתוח ברגל ימין
בצד השני, הפועל רעננה העבירה לשחקניה את המסר לפתוח את העונה ברגל ימין ולא להיקלע כבר בפתיחה לאזור הקו האדום, כפי שהיה בשתי העונות האחרונות. המאמן מנחם קורצקי שוחח עם השחקנים והבהיר להם כי הוא מאמין בהם וביכולם לשוב ולהיות כמו הקבוצה שלפני מספר שנים הייתה בפליאוף העליון: "אנחנו יודעים שמחכה לנו משחק קשה במגרש לא קל. כל ההכנות שלנו בחודשים האחרונים התנקזו למשחק הזה ולשם כיוונו בתקווה שנחזור עם תוצאה טובה. המטרות העונה הם להכניס לשחקנים החדשים את רוח המועדון ואת תבנית המשחק שלי ותוך כדי תנועה".


קורצקי. העביר מסר לשחקנים (עדי אבישי)

הקפטן שניר שוקר אמר לקראת המשחק: "חשוב לנו לפתוח את העונה עם תוצאה טובה. הציפיות שלנו העונה להמשיך מהמקום בו סיימנו בעונה שעברה, ולהמשיך את המומנטום. קודם להבטיח את ההישארות כמה שיותר מהר. עדיין מהדהדת לנו בראש העונה בה היינו בפלייאוף העליון".

הקבוצה צרפה הקיץ את טל אילה, מירקו אורמוש, אריאל נגוואקם, ניב אנטמן, דין מימוני, יניב מזרחי ,מרטין אלאניס, אור דסה עידן גמליאל וקייס גאנם. בסוף השבוע האריך ירדן כהן את חוזהו בארבע שנים.

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני, בן והבה, דין מימוני (עידו לוי) בן בנימין, ירדן כהן (עמנואל אמבולה), נמניה ניקוליץ', אור דסה, טל איילה, מרטין אלאניס, יואב תומר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי