הלם במכבי נתניה לאחר התבוסה: "אין לנו תשובות כרגע"

ויקי כחלון
ויקי כחלון | דני מרון

דראפיץ' הודה לאחר ה-5:0 המשפיל בחיפה: "באנו קצת שחצנים", שחקנים טענו: "לא הצלחנו לעצור את הכדור". בקבוצה ממתינים לאבחון מצבו של מוחמד. וגם: הפתרון של האוהדים מהם נמנעה הכנסת קונפטי והפוסט של סגל

(גודל טקסט)
הלם במכבי נתניה לאחר ההפסד 5:0 להפועל חיפה במחזור הפתיחה. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ספגה תבוסה שלישית ברציפות בליגה (אם מחשיבים את התבוסות שספגה בשני מחזורי הליגה האחרונים אשתקד) וגרמה לסיבה גדולה לדאגה לצוות המקצועי.


דיא סבע נעצר היטב על ידי הגנת הפועל חיפה, אבל עיקר הבעיות של הקבוצה מעיר היהלומים התרחשו בהגנה: "הגולים שלנו היו קשים לצפייה", הודה המאמן סלובודאן דראפיץ'. "אני יכול ללכת הביתה ולהגיד למה אני מאמן אבל דברים כאלה קורים, צריכה להיות ביקורת ונראינו קטסטרופה. המזל שלנו שזה מחזור ראשון". כל חוליית ההגנה נראתה רע כשכרגע קיימת אכזבה מיכולתו של המגן השמאלי ג'ונתן בורנשטיין כשגם דולב אזולאי, שעד כה נראה לא רע במשחקי ההכנה, שגה פעמיים.


"צריך להרים את הראש כי אנחנו פשוט לא טובים, נקודה. כולם לא שיחקו טוב וזה יכול לקרות, אבל זה נראה שאין לנו תשובות כרגע ליכולת הרעה הזאת. לא הצלחנו לעצור את כדור השלג, או יותר נכון להגיד שלא הצלחנו לעצור את הכדור בכללי" אמרו שחקנים במועדון. צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה נכנסו בסיום לחדר ההלבשה וניסו לעודד את השחקנים.


גם אוהדי הקבוצה, שבאו בכמות יפה לסמי עופר, זעמו בסיום על היכולת של שחקני הקבוצה והביעו מחאה גם על סוגיית החיזוק בקבוצה. האוהדים באו בטענות על כך שהסגל נחלש לעומת השנה שעברה עם עזיבתו של הקפטן ערן לוי וחששו לגבי העובדה שהקבוצה לא תוכל בקצב הזה להגיע לפלייאוף העליון. סוגיה נוספת אשר בה היו העסוקים האוהדים הייתה אמצעי העידוד. לאוהדים לא הורשה להכניס אביזרי קונפטי, כאשר לפני תחילת המשחק הבהירו לטענתם במשטרה כי הסיבה טעונה ביצירת לכלוך במגרש. אז מה היה הפתרון המקורי של האוהדים? רכישת כמות גדולה של שקיות במבה ופיזורם ביציעים, מה שיצר אף לכלוך רב יותר.



דיא סבע. הגנת הפועל חיפה עצרה את מלך שערי העונה שעברה (דני מרון)


דאגה מגיעה גם מכיוונו של הקשר עלי מוחמד, שהוחלף במחצית לאחר פגיעת ראש. בסיום המשחק, פונה הקשר לבדיקות בבית החולים רמב"ם עם חשש לפגיעת ראש וזעזוע מוח, כשבקבוצה סיפרו שהקשר חש טוב יותר לאחר מכן. "באנו קצת שחצנים" המשיך דראפיץ. "למרות כל המשחקים במחנה האימונים וגביע הטוטו, כנראה שלא באנו מוכנים למשחק. ב-0:1 עוד הגענו למצב, אבל קיבלנו שני גולים בסוף המחצית ולא חזרנו. כל דבר שאתם אומרים אתם צודקים, זו לא היכולת של השחקנים. יש פה הרבה שחקנים כישרוניים וצריך לראות איך אנחנו מרימים אותם".


על ההשפעה: "אני זוכר משחק שניצחנו 0:5 את מכבי חיפה ובאותה שנה חיפה לקחו את האליפות. אם יסתכלו על המשחק הזה אפשר להגיד שאנחנו יורדים. אם ננצח את סכנין וק"ש אז אף אחד לא יזכור לך את המשחק הזה".


הספסול של מלדה וגוזלן: "רצינו לשחק עם דיא ודידייה קדימה ומאחוריהם קניקובסקי וזה לא הצליח. יונאס מלדה שחקן מאוד כשרוני וטוב, לפעמים הוא פותח ולפעמים לא וצריך להקפיד בהתפתחות שלו, כך גם עם גוזלן וכנראה טעינו".


כעת, במועדון יתרכזו בצירוף שני חלוצים שהמטרה היא עדיין לצרף זר בכיר. שחר הירש ממשיך להתאמן עם הקבוצה, ותצטרך להתקבל החלטה לגביו למרות שבמועדון סיפרו כי הוא לא הגיע למבחנים אלא להתרשמות. גיא מלמד ככל הנראה כבר לא יגיע, במיוחד אחרי השער השני שהוא כבש בתוך שבוע, שגם המו"מ עם מוטי ברשצקי מוקפא כרגע כשגם הקשר לא משוחרר כרגע מהפועל ת"א.



קוגבנייה. זכה לקרדיט בהרכב, ספק אם זה יקרה גם במחזור הבא (דני מרון)


הבוקר גם פרסם הבעלים אייל סגל פוסט בפייסבוק והתייחס להפסד הכואב: "לא מאמין שיש אוהד אמיתי אחד, שלא כאב פיזית את אתמול, לצעירים שלא חוו את העבר, זה היה אובדן תמימות ולנו שחווינו לא מעט בחיינו, זה בהחלט הזכיר את שאנחנו מקווים שמאחורינו".


"כאחד שגדל כאוהד בימים טובים וידע לא מעט ימים אחרים ומקפיד לשבת במקומי הטבעי, בלב ליבו של הקהל, אני משוכנע שברור לכולם, שתחושותי כתחושותיכם, הרגשתי כהרגשת אחרון הילדים שיצאו מהיציע החיפאי ממררים בבכי. ולא, אין לי שום כוונה להטיף לאלו שלתחושת רבים חצו את הקווים בדרך ההתנהגות ההתנהלות והביטוי. היום, אני לא על תקן מחנך וגם לא על תקן אוהד. הבוקר אני בעלים נטו. בעלים של מועדון גדול, שחטף סטירה מצלצלת וכואבת ולא צפויה ולכן כאבה כל כך חד ומשמעותי".



אייל סגל צופה בהשפלה מהיציע (דני מרון)


והבעלים המשיך והתייחס לצוות המקצועי: "כפי שאמרתי בעבר, כך גם הבוקר וביתר שאת. שמתי את מבטחי בצוות המקצועי והיה יהיה כאן לפחות יום אחרי. אני משוכנע שלרבים מאיתנו ברור, שהצוות המקצועי והניהולי בראשותי, יעשה את שצריך לעשות והמועדון ימשיך את שהתחיל לפני כשנתיים, טיפוס לקדמת הבמה. מכבי נתניה גדולה מכל שחקן, איש צוות מקצועי ובעלים. כוחנו הגדול באחדותנו וזה הזמן יותר מתמיד, להבטיח בשמיים לראות ולהתגאות, כי אין גדולה ממכבי נתניה שלנו. יאלללה נתניה!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי