הפועל חיפה הגיעה לסיכום על צירופו של בן אז'ובל

בן אז'ובל
בן אז'ובל | אריאל שלום

אחרי ה-0:5 על נתניה, מחזיקת הגביע סיכמה עם הקבוצה מהלאומית על שאילתו של החלוץ תמורת 225 אלף ש"ח, כשבסוף העונה תקבל אופציה לרכוש 90 אחוזים מכרטיסו תמורת 600 אלף ש"ח. אלבז שהבקיע יישאר ויילחם על מקומו

(גודל טקסט)

נראה שהפועל חיפה מצאה סוף סוף את החלוץ שחיפשה, לאחר שסיכמה עם הפועל עכו על צירופו של בן אז'ובל, על ההתעניינות בו פורסם בספורט1. על פי המתווה, החלוץ יגיע בהשאלה למחזיקה הגביע תמורת 225 אלף ש"ח ותקבל אופציה בסוף העונה לרכוש 90 אחוזים מכרטיסו תמורת 600 אלף ש"ח. כעת, נותרה רק החתימה הרשמית של השחקן בקבוצתו של ניר קלינגר.

"גם בחלומות הכי ורודים לא ציפינו לפתוח ככה את העונה", אמרו בהפועל חיפה לאחר ה-0:5 המהדהד על מכבי נתניה. במועדון החיפאי ציינו את העבודה של המאמן ניר קלינגר והצוות המקצועי ובעיקר את ההחלטה של המאמן להחזיר את החלוץ אלי אלבז ישירות להרכב.

קלינגר הסביר בסיום כי הרגיש באימונים האחרונים את החלוץ חוזר למחויבות ולכושר ממנו מצפים ושגם הבעלים יואב כץ ביקש מקלינגר לחשוב על החזרתו של החלוץ לסגל. "אלבז היה ונשאר חלוץ מצוין והוא עוד יבקיע שערים רבים", אמרו בכרמל אמש.

מי שלא בטוח שיישאר ויקבל את ההזדמנות מהצוות המקצועי הוא הקשר רועי שוקרני. בניגוד לאלבז, שוקרני כלל לא היה בסגל ואם יקבל הצעה מקבוצה אחרת, חיפה לא תעמוד בדרכו.


אלבז. "היה ונשאר חלוץ מצוין" (דני מרון)

למחמאות זכה גם הבלם ניסו קפילוטו שהתייחס לשיתוף הפעולה עם הרכש החדש שון גולדברג וליכולת של ההגנה: "שון שחקן חכם, הוא מבין את המשחק ואנחנו חמישייה מאוד חזקה שיודעת מה לעשות יחד. גם כשהובלנו חשבנו מה עושים מאחורה, כי אנחנו חושבים קודם כל מה לעשות מבחינה הגנתית".

על היכולת שלו: "אני מאוד רוצה להיות בנבחרת, אני מוכיח די הרבה שמגיע לי במשחקים. ניקח את הניצחון הזה ונמנף אותו. לא ניכנס לשאננות. אין משחק קל בליגה, אפשר לנצח 0:5 ובמשחק הבא להפסיד. הראש בהפועל תל אביב".


קלינגר מנצח על החגיגה בסיום (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי