אלישע לוי: אם תבוא הצעה על מנור סולומון, ניערך בהתאם

אלישע לוי במכבי פתח תקווה
אלישע לוי במכבי פתח תקווה | דני מרון

מאמן מכבי פ"ת דיבר לקראת המשחק הראשון בליגה מחר מול בית"ר ירושלים (20:30, ספורט1) והתייחס לעתידו של הכוכב הצעיר: "זו החלטה שלו, יש הצעות שקשה לסרב להן". בניון החלים מהפציעה, המו"מ עם אז'ובל חודש

(גודל טקסט)
 מכבי פתח תקוה תפתח מחר (שני 20:30, שידור ישיר בספורט1) את העונה שלה בליגה במשחק סופר מסקרן כשתארח את בית"ר ירושלים באיצטדיון המושבה במסגרת המחזור הראשון בליגה. המלאבס מגיעים להתמודדות אחרי שגילו יכולת לא רעה במהלך משחקי גביע הטוטו. מי שבלט בהם במיוחד, הוא מנור סולומון הצעיר, שיפתח מחר ב-11 של אלישע לוי במשחקו הראשון על הקווים כמאמן הקבוצה.


המאמן התייחס במסיבת עיתונאים לעתידו של הכוכב הצעיר במועדון נוכח הספקולציות על מעבר אפשרי לקבוצה אחרת בליגה או באירופה: "נצטרך לנטרל את הרעש סביב מנור ונהייה סבלניים בנושא. אני מקווה מאוד שהוא ימשיך איתנו, אך אם תבוא הצעה עליו ניערך בהתאם. אם הוא יבחר ללכת זו החלטה שלו, הוא עשה כברת דרך אך לפעמים יש הצעות שאי אפשר לסרב להן".


לגבי חזרתו מפציעה של יוסי בניון, שצפוי לחזור לסגל הקבוצה לקראת המשחק מול הקבוצה בה שיחק בתחילת העונה שעברה אמר: "יוסי עשה הכנה טובה ועשה מחנה אימון טוב, הוא כבר שבוע מתאמן סדיר אחרי הפציעה ואנו מצטרך את היכולת והניסיון שלו".


בנוגע למטרות הקבוצה לעונה הקרובה אמר המאמן: "אם נשיג את היעדים שלנו אהייה מאושר, רוצים לעשות עונה טובה, להימנע ממאבקי תחתית ולשחק כדורגל חיובי. נהייה קבוצה שמתקדמת ושהקהל שלנו ייהנה מאיתנו. 



סולומון (דני מרון)


גם קפטן הקבוצה נאור פסר סיפר במסיבת העיתונאים: "הבסיס של הקבוצה נשאר והוא טוב מאוד. שחקנים מכירים אחד את השני ויש יותר שקט סביב הקבוצה. אני מרגיש טוב, השנה אני מקווה לשחק כמה שיותר ולהחזיר במגרש. אני מרגיש שאני צריך להוביל את הקבוצה, יש שילוב טוב בין צעירים מוכשרים לוותיקים ואני מאמין שתהייה עונה טובה".


בנוסף, בקבוצה ממשיכים לנסות לקדם את צירופו של בן אז'ובל. כזכור, בשבוע שעבר זעמו בפתח תקווה על התנהלות החלוץ, שלא הראה רצון להצטרף והיה נראה כי מעדיף את הפועל חיפה, אך לאחר שהבינו שגיא מלמד כבר לא יצטרף ויש קושי בצירופו של מוחמד גאדיר, בקבוצה חזרו לשולחן המו"מ עם החלוץ.


בהפועל עכו קיבלו החלטה עקרונית בסוף השבוע שברצונם למכור את השחקן וללא כל קשר מאמינים שאם החלוץ יעבור למלאבסים, אשר ידועים בייצוא שחקנים למועדונים גדולים בארץ ולקבוצות באירופה, לקבוצה יותר סיכוי להרוויח ממכירה עתידית.


בניון. יפתח לראשונה העונה (אודי ציטיאט)
בניון. צפוי לשוב לסגל (אודי ציטיאט)


בפתח תקווה לא תיכננו מלכתחילה לרכוש את השחקן, אך גם העובדה שבמועדון לא רוצים לקחת סיכון ולצרף חלוץ זר לאור הכשלון בעמדה בעונה שעברה משפיעה. בכל אופן, בקבוצה רוצים לחתוך את העניין לכאן או לכאן. כרגע, שני הצדדים מנהלים משא ומתן לגבי סכום ההעברה, כשבפתח תקווה לא יסכימו לשלם לעכו סכום של 800 אלף שקלים וינסו למצוא מתווה לעסקה. אם יצורף אז'ובל, שעל מועמדותו פרסמנו כאן לראשונה, בפתח תקווה ינסו לצרף קשר כנף כזר חמישי.


במלאבס השלימו את ההכנות לקראת המשחק כשהבשורה היא חזרתו של יוסי בניון שצפוי לפתוח באגף. לידור כהן צפוי להיות מתופקד בחוד כשהעמדה היחידה שעדיין אינה סגורה היא עמדת הקשר האחורי שיפתח לצידם של רומאריו פירס וגידי קאניוק: דידייה ברוסו ערך אימוני ריצה מסביב למגרש זכר לפציעה מול בית"ר ירושלים כשהקשר הצעיר איתי טאקו תורגל במקומו. בפ"ת יחליטו מחר אם לשתף את הקשר מחוף השנהב, אך נראה שהסיכויים של טאקו לפתוח גבוהים יותר.


 

הרכב משוער: צחי גיגי, נאור פסר, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, גל שיש, איתי טאקו, רומאריו פירס, גידי קאניוק, מנור סולומון, יוסי בניון, לידור כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי