"מנור סולומון סגר במנצ'סטר סיטי, שלא הגיעה להסכמות עם אבי לוזון"

מנור סולומון
מנור סולומון | דני מרון

בעקבות חשיפת ספורט1 על מעבר אפשרי לאתלטיקו מדריד, סוכנו גלעד קצב שפך אור על המו"מ עם אלופת אנגליה: "מכבי פ"ת דרשה בין שבעה לשמונה מיליון והעסקה נפלה". וגם: האפשרות שיעבור למועדון בישראל

(גודל טקסט)

אתמול (שני) נחשף לראשונה כאן באתר ספורט1 שנעשה ניסיון לסכם את מעברו של מנור סולומון לאתלטיקו מדריד ומאז הספקולציות סביב עתידו של ילד הפלא של מכבי פתח תקווה אינן פוסקות. סוכנו, גלעד קצב, התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על הרצון הגדול של השחקן, הסיכוי שהוא יצטרף בסופו של דבר למועדון גדול בישראל והסיכום שהושג עם מנצ'סטר סיטי.

קצב פתח דבריו: "אם קבוצה כזו או אחרת תקנה את מנור בימים שנותרו עד לסגירת החלון, אנחנו נעשה את הכל שהעסקה תצא לפועל כבר עכשיו במהלך שירותו הצבאי, כמובן שזה יקרה בבכפוף לקבלת אישור מיוחד. הרצון של השחקן הוא לשחק מעבר לים".

מעבר לקבוצה גדולה בליגת העל: "עוד לא הייתה פגישה עם מכבי חיפה. בשבוע שעבר שמעתי גם על בית"ר. למה לא הפועל באר שבע? יש למכבי פתח תקווה בעל בית והוא היחיד שקובע את תג המחיר של מנור. מה שלוזון יבקש מקבוצה באירופה, הוא יבקש גם מכל קבוצה בארץ. אבי לוזון יכול לנה"ל מו"מ עם מי שהוא רוצה ולדרוש כמה שהוא רואה לנכון. יש הצעות מסוימות כרגע".

הפגישה עם ראשי מנצ'סטר סיטי: "הפספוס הכי גדול זה מנצ'סטר סיטי, העסקה נפילה בגלל דרישה גבוהה. ננסה לעבור לחו"ל כמה שיותר מהר. נסעתי עם השותף שלי למנצ'סטר, סגרנו את התנאים של מנור. בשיחות עם אבי הם לא הגיעו להסכמות. פ"ת דרשה בין שבעה לשמונה מיליון פאונד".


תנאיו מול מנצ'סטר סיטי סוכמו. סולומון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי