שחקני הפועל ת"א הוזהרו מהאגרסיביות של הפועל חיפה

אחמד עאבד
אחמד עאבד | דני מרון

האדומים חיממו את האווירה לקראת שבת (20:45, ספורט4) כשלשחקנים הוצגה הפגיעה של זמיר במוחמד. רוג'ר ברנרדו יחליף במרכז ההגנה את אדי גוטליב המושעה אחמד עאבד כשיר וישוב להרכב

(גודל טקסט)

דריכות שיא במתחם חודורוב לקראת המשחק בשבת (20:45, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון המושבה נגד הפועל חיפה. ההפסד 2:1 להפועל חדרה במחזור פתיחת העונה גורם לכולם במועדון האדום לרצות לתקן כבר במחזור הקרוב לפני יציאת ליגת העל לפגרת משחקי הנבחרות. "לא מביטים לאחור רוצים לתקן ולנצח", אמר שחקן בקבוצה. כבר בשבת תראו קבוצה שכולם כיוונו אליה בקיץ".

החלוץ אחמד עאבד, שלא שיחק נגד הפועל חדרה בשל התכווצות שרירים, ערך אתמול אימון מלא ומתוכנן לחזור להרכב הפותח. בהפועל תל אביב מאמינים שעאבד יוסיף מהירות ומחץ לקו הקדמי. מסתמן כי הקשר רוג'ר ברנרדו יפתח במרכז ההגנה כבלם במקומו של אדי גוטליב שספג כרטיס אדום. הברזילאי שהיה אמור להמשיך כקשר אחורי, שיחק גם באינגולשטאט גם כבלם מצטיין. הצוות המקצועי רוצה להציב קו הגנה איתן מול ההתקפה של הפועל חיפה, שמצטיינת בעיקר בהתקפות מעבר דרך מרכז ההגנה כמו ב-0:5 נגד מכבי נתניה.

מי שאמור לשחק כקשר אחורי במקומו של הברזילאי הוא שי אליאס שיעשה זאת לצד ניר לקס. אוראל דגני ימשיך להיעדר בשל הפציעה בקרסול וישוב אחרי פגרת הנבחרת. בהפועל תל אביב מצפים כי שמעל 8,000 אוהדים באדום יתנו את הדחיפה לניצחון מול כ-1,000 אוהדי הפועל חיפה. בהפועל תל אביב ממתינים להחלטת הבעלים אם להנחית שחקן זר לעמדת הקשר המרכזי.

אגב, שחקני הפועל תל אביב הוזהרו היום מהמשחק האגרסיבי של הפועל חיפה ואף הוצגה להם הפגיעה של נס זמיר בעלי מוחמד, כניסה שהובילה לחשש לזעזוע מוח ובדיקת הקשר בבית החולים.


אחמד עאבד. בכורה מחודשת בליגת העל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי