הרוש: "באים לנצח את מכבי ת"א". בכר: "אני בטוח שנשחק טוב"

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

אחרי הפתיחה הצולעת, מאמן באר שבע דיבר לפני המחזור השני נגד היריבה החזקה והתייחס למצבו של ברדה: "לא רצינו לקחת סיכון". השוער סיפר על הפתיחה החלשה: "יש קצת ירידת מתח, אבל האווירה בחדר ההלבשה טובה מאוד"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע ערכה הערב (רביעי) את מסיבת עיתונאים לקראת המשחק במחזור השני של ליגת העל נגד מכבי תל אביב ביום ראשון הקרוב (21:00). אחרי ה-1:1 בקריית שמונה במחזור הפתיחה וההדחה מאירופה, נדמה שאלופת המדינה נמצאת בתקופה הרעה ביותר בה הייתה בשנים האחרונות וכעת יצטרכו האדומים לספק תוצאות מול אחת הקבוצות החזקות בארץ, שאגב עדיין מתמודדת על מקום באירופה.


ברק בכר פתח את דבריו: "אנחנו מתכוננים למשחק חשוב כמו שהיה בשבוע שעבר ויהיה בשבוע הבא. עשינו ימי גיבוש עם תכנים מקצועיים וגם הרבה דברים מעבר. אני מרגיש את השחקנים שלי בצורה טובה מאוד. אנחנו נבוא מוכנים ונעשה משחק טוב מאוד מול מכבי תל אביב".


התחושות לקראת המשחק: "התחושות הן טובות כי אנחנו עושים הכנה טובה. השחקנים והצוות מחוברים ואנחנו נגיע מאוד מוכנים. מה שהיה בפתיחת העונה נגמר. את הדברים הפחות טובים נתקן. אני בטוח שהפועל באר שבע תשחק אחרת. מי שתהיה טובה יותר תנצח".


היכולת מפתיחת העונה: "גם בשנה שעברה חזרתי על הדברים בתקופות פחות טובות והצלחנו לעשות את השינוי. אני מאמין במה שיש לי ולכן אני בטוח בכך ואין לי ספק. כל אתגר הוא שונה. יש כאן שוב אתגר ואין ספק שאנחנו נעמוד בו. המערכת רוצה לחזור לעצמה. השחקנים, הצוות וההנהלה – כולם מאוד רוצים. יודעים שיש תקופה פחות טובה ונעימה, אבל זו שנה רביעית והאתגר גדול יותר. נעבור גם אותו".



"נעמוד גם באתגר הזה". ברק בכר (אודי ציטיאט)


מכבי תל אביב: "המשחק שלהם באירופה מחר? מה זה מעניין אותנו? אנחנו מסתכלים על עצמנו ונעשה את ההכנה שלנו בצורה הטובה ביותר. לא מעניין אותנו מה קבוצות אחרות עושות".


הירידה במעמדו של בן שהר: "אני לא אתייחס לשחקן ספציפי. אני מסתכל על האימונים ועל מי שנמצא בכושר. השחקנים הטובים ביותר ישחקו וכך זה ימשיך".


שחקני הרכש שהגיעו בקיץ: "עשינו את מה שחשבנו לנכון לעשות. לפעמים זה יותר הולך ולפעמים פחות. הסגל שיש כאן הוא מצוין ואיתו אנחנו נלך קדימה".


מצבו של ברדה: "היו קצת פלאשבקים, אבל בסופו של דבר זו הייתה רק חולשה ולא משהו היסטרי. הזמנו ישר אמבולנס כי לא רצינו לקחת סיכון. עכשיו הכל בסדר לפי מה שאני מבין, אבל צריך להשגיח עליו בגלל מה שהוא עבר".



מצבו טוב. אליניב ברדה (אודי ציטיאט)


אריאל הרוש התייצב לצידו של בכר וסיפר: "יש אחריות גדולה על השוער, לא משנה איך משחק ההגנה נראה. אני צריך לעשות את העבודה שלי ולכן הגעתי לקבוצה הגדולה הזאת. אני תמיד אהיה שם ואעשה הכל על מנת לעזור לקבוצה".


ההשתלבות במועדון: "אני כמעט שלושה שבועות פה. אני מאוד נהנה כאן באימונים ובמשחקים. האווירה טובה מאוד בחדר ההלבשה והרמה מאוד גבוהה שזה משהו שלא היה לי בשנים האחרונות. ניצב בפני אתגר גדול ואני מוכן לכך. הייתה לי הצעה רשמית מחטאפה שנפלה בגלל חוסר מזל והדברים התגלגלו. אבל דברים קרו לטובה. באתי למקום שרציתי להיות בו ואני שמח שכך יצא".


המשבר שפקד את הקבוצה: "יש קצת ירידת מתח. אני חדש  בקבוצה אז כך שאני לא יודע איך הדברים עובדים. השחקנים כאן מאוד איכותיים ולא סתם הם זכו בשלוש אליפויות ברצף. מי שלא יודע להתמודד עם מתח ולחץ לא יכול להיות כאן. זה מה שכיף פה. הפנים כבר קדימה. מה שהיה בקריית שמונה זה היסטוריה והראש במכבי".


המשחק מול מכבי תל אביב: "משחק מאוד קשה עבורנו. מכבי תל אביב זה תמיד קשה. אנחנו אוהבים להתרכז בקבוצה שלנו. נעבוד קשה ונגיע מוכנים בשביל לעשות תוצאה טובה".


האווירה בטרנר: "כששיחקתי כאן מול באר שבע היה מאוד כיף. יש פה אווירה מטורפת. שחקנים שמגיעים לטרנר חוששים, כל שחקן ושחקן. ההפסד למכבי בשנה שעברה? זה היסטוריה ואין לזה משמעות. אנחנו באים אך ורק לנצח".

 


ההצעה הרשמית מחטאפה נפלה בגלל חוסר מזל. אריאל הרוש (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי