לידור כהן: "מנור צריך לתת עונה עם מספרים ורק אז לצאת לאירופה"

לידור כהן
לידור כהן | אריאל שלום

חלוץ מכבי פתח תקווה דיבר בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לחברו: "הקבוצה זקוקה לכסף". וגם: סעיף השחרור שלו, הסיבה לכך שלא חגג מול בית"ר, ההשפעה של אלישע לוי והמטרות: "יותר מ-10 שערים ו-5 בישולים"

(גודל טקסט)

לידור כהן, חלוץ מכבי פתח תקווה, דיבר הערב (רביעי) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס תחילה לניצחון הגדול 1:4 על בית"ר ירושלים והסביר מדוע הוא לא חגג לאחר שכבש: "בחרתי לכבד את האוהדים שאהבו אותי כששיחקתי שם וכמובן שגם את אנשי ההנהלה. שמחתי שהבקעתי, אבל הרגשתי צורך להתנצל בפניהם".

עתידו של מנור סולומון: "אני חושב שהוא צריך לעשות קודם כל עונה טובה פה בישראל עם מספרים טובים. הוא צריך לתת עונה של בישולים וכיבושים ורק אז לעבור לאירופה. הקבוצה צריכה את הכסף בגלל עזיבת שינו זוארץ וזה ברור שהיא לא תעמוד בפניו של מנור אם תגיע הצעה טובה. אני בטוח שהם יסכימו לשחרר אותו, אבל הוא יצטרך להוכיח את עמו קודם כל בליגת העל".

עתידו: "אני צריך לעשות עונה טובה בשביל להתקדם. מכבי פתח תקווה זה לא הסוף עבורי. הייתה לי עונה טובה בשנה שעברה ואני מקווה לשמור על יציבות ואז להתקדם. אני מאמין שאבי לוזון ירצה שאני אתקדם. מכבי פ"ת קיבלה עליי סכום יפה כשעברתי לבית"ר וגם עכשיו יש לי סעיף שחרור שעומד על 700 אלף יורו. אני מכיר שחקנים שמשלמים עליהם סכום כזה על חצי כרטיס, כך שאני לא מודאג".


"צריך להישאר במכבי פתח תקווה". לידור כהן על מנור סולומון (עדי אבישי)

לשחק מול אצטדיון ריק: "בהתחלה זה היה קשה כי הייתי רגיל לקהל דוחף ולאצטדיונים מלאים. יש לנו קהל צעיר של משפחות וזה משהו כמו 2,000 צופים בכל משחק וזה רק הולך ומתפתח. ככל שנהיה טובים יותר יבואו יותר אוהדים. היום זה לא מה שהיה פעם שהפועל פתח תקווה הייתה אימפריה, היום כל ילד רוצה להגיע למכבי וכולם יודעים שהיא הקבוצה מובילה בעיר. מחלקת הנוער של המועדון אדירה, בין השלוש המובילות בארץ וכל ילד רוצה להגיע לכאן".


ההשפעה של אלישע לוי על הקבוצה
: "הוא עבר הכל בכדורגל כולל אליפויות ומאבקי תחתית. רואים את השקט שלו באימונים, הוא לא נלחץ מכלום ומכין אותנו בצורה מצוינת. הוא ראה כבר הכל וזה מקרין שקט. כיף לי מאוד שהוא המאמן שלנו".

מטרותיו מבחינה אישית וקבוצתית לעונה הקרובה: "מבחינה אישית, אני רוצה להגיע ליותר שערים ובישולים מבעונה שעברה. כבשתי עשרה והבקעתי חמישה כך שהמטרה שלי היא לעבור את הכמות הזו. מבחינה קבוצתית, המטרה היא להגיע פלייאוף עליון".


"מכבי פתח תקווה זה לא הסוף עבורי" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי