אז'ובל הוצג: רוצה לעמוד במטרות. קלינגר: הסגל סגור

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

חלוץ הרכש הוצג במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול הפועל תל אביב בשבת: "עם כל הכבוד לבוזגלו או תורג'מן, מסתכל על עצמי". מאמנו אמר: הכוח שלנו זה התלכיד". שוקרני ישאר, נמשכות השיחות מול שטקוס

(גודל טקסט)

הפועל חיפה קיימה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה הקרוב באיצטדיון המושבה מול הפועל תל אביב (21:00, שידור ישיר בספורטHD4) במסגרת המחזור השני בליגת העל. הקבוצה הציגה את חלוץ הרכש שחתם, בן אז'ובל. מאמן הקבוצה ניר קלינגר דיבר לקראת על הרכש החדש וההכנות למשחק הקרוב:

"זה הזמן והמקום להגיד תודה ליואב כץ שעשה מעל ומעבר כדי לתת לנו את כל השחקנים שרצינו וחיפשנו. הם מחליפים ראויים לאלה שעזבו. אני מברך את אז'ובל שהצטרף אלינו.

לקראת המשחק בשבת: המוטו לקראת שבת זה דריכות והשחקנים מוכנים וזאת מילת המפתח. מכירים את הפועל תל אביב ומבינים שהם עם החבל על הצוואר ויהיה קרב בשבת וגם לנו חשוב המשחק הזה. המשחק הזה הוא קריטי להמשך הדרך.


קלינגר. מאמין בסגל (דני מרון)

לגבי ההכנה של בן אז'ובל: "שוחחנו עם מאמן הכושר ועם בן ומחר נקבל החלטה. הוא נמצא בפיגור של כושר משחק. שבועיים של הפגרה יעזרו לנו להכניס אותו לעניינים דרך משחקי אימון. בליבה של הקבוצה צירפנו שחקנים שהיינו צריכים במקום אלה שעזבו אותנו. הכוח והעוצמה שלנו זה התלכיד שנשאר מהעונה שעברה. לא מיהרנו וכאשר יש בסיס טוב לא צריך למהר והבאנו שחקן אחרי שחקן ובנינו סגל חזק וטוב. אנחנו לא עובדים על פי מדד של התקשורת ואם הקבוצה תבוא מנטאלית מוכנה אז נדבר חזק בצמרת".

לגבי ריבוי שחקני ההתקפה: "בכל הקבוצות רציתי שיהיו לי שלושה חלוצים בסגל ושניים בהרכב וזה על פי התוכניות שלנו. הסגל שלנו סגור".

המטרות לעונה הקרובה: "ההתנהלות שלנו תוביל את הדרך, אני לא אוהב לצאת בהצהרות, יש לנו סגל שיכול לשחזר את העונה שעברה. מצד אחד איבדנו נכסים ומצד שני צירפנו נכסים חדשים. אם נגיע מנופחים אחרי ה-0:5 אז עדיף שלא נסע למושבה.

הזימונים של שחקניו לנבחרת: "אני חושב שגם ניסו וגם מקסים ראויים לנבחרת ואני חושב שגם דור מלול בתפקידו בכושר הטוב בארץ ויגיע זמנו. אני מאוד מרוצה ממנו גם מבחינת היכולת וגם מבחינת המנהיגות. גם שטקוס וגם מקסים יחתמו וישארו בקבוצה".

גם החלוץ החדש של האדומים, בן אז'ובל, דיבר על הסיבות שהגיע דווקא לכרמל וקבוצתו החדשה: "לכל קבוצה שאני מגיע, אני בודק מי יאמן אותי ואני מאמין שניר קלינגר ישדרג אותי כשחקן. אני בא כבן אז'ובל ובא להראות את היכולות שלי ועם כל הכבוד לאלמוג בוזגלו או תורג'מן, אני מסתכל על עצמי ורוצה לעזור לאוהדים ולמועדון לעמוד במטרות".

לגבי כושרו על אף שלא עבר הכנה: "היה לי קיץ לא מסודר והפועל חיפה כבר עבדו לקראת אירופה והליגה והם בפער עליי, אבל הצוות המקצועי בנה לי תוכנית ותוך שבועיים אחזור לעצמי וליכולות שלי".


אז'ובל. רכש משמעותי לאדומים (האתר הרשמי)

גם קשר הקבוצה רסמוס סויסטדט דיבר לקראת המשחק: "לעולם לא שיחקתי מול הפועל תל אביב אבל מדובר במועדון גדול וקבוצה מכובדת בישראל ומצפה לנו משחק קשה. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק וצריכים להוכיח את עצמנו ממשחק למשחק".

עוד בהקשר המקצועי, הקשר רועי שוקרני, שלא היה בסגל בשבועיים האחרונים, אינו צפוי לעזוב והוא יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו. הבעלים יואב כץ התייחס לנושא: "אני לא מאמין שאנחנו נשחרר את רועי. הוא ינסה להשתלב בקבוצה, הוא צריך להוכיח את עצמו ונסות לתפוס מקום בהרכב".


שטקוס. בחיפה בונים עליו לעוד שנים (ערן לוף)

במקביל, בקבוצה ממשיכים בשיחות עם השוער הליטאי ארנסטס שטקוס. בחיפה הציעו לשחקן חוזה לשלוש שנים עם שדרוג בשכרו, אך כץ רוצה להציב תג מחיר שימנע מקבוצות אחרות לנסות לצרפו. הבעלים אמר לשוער: "אני רוצה אותך כאן למספר שנים, בגלל זה תג המחיר. אתה תהיה חלק מהשלד שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי