רוטן: ההתנהגות של קראמר לא טובה עבור התדמית של מכבי חיפה

פרד רוטן ומו אלאך
פרד רוטן ומו אלאך | אתר רשמי

לקראת המשחק מול אשדוד (שבת ב-19:00, ישיר בספורט4), המאמן התייחס לחלוץ שהורחק בראשון: "הגיע לו להיענש". במועדון טוענים שההולנדי אמר "זה פאקינג נבדל" ודורשים לקבל את ההקלטה. קאיו יתחיל להתאמן עם הנוער

(גודל טקסט)
לאחר יום מנוחה בודד, מכבי חיפה קיימה הבוקר (חמישי) שני אימונים לקראת המשחק ביום שבת הקרוב (ב-19:00, ישיר ב-ספורטHD4) מול מועדון ספורט אשדוד במסגרת המחזור השני בליגת העל. עוד לפני כן, הקבוצה מהכרמל קיימה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות ובה דיברו המאמן פרד רוטן והשוער גיא חיימוב.


פרד רוטן פתח את דבריו והתייחס לקראמר, שהורחק אתמול על ידי בית הדין משלושה משחקים: "זה לא חכם לקלל. לכולם יש דעה, גם לי, אבל לא תמיד צריך להגיד אותה. זה רע עבור המועדון ועבור התדמית שלו וכמובן גם עבור השחקן עצמו. זה הדבר היחיד שאני יכול לומר. הגיע לו עונש והוא קיבל אותו. זה היסטוריה, הדבר הכי חשוב זה המשחק שמצפה לנו בשבת". 

 
 

 לאחר העונש הכבד שספג קראמר בבית הדין, במכבי חיפה פנו לאיגוד השופטים בבקשה לקבל את ההקלה של השיחה בין השופט זיו אדלר לחלוץ. במועדון טוענים שההולנדי בכלל אמר "זה פאקינג נבדל", אך בשלב הזה באיגוד מסרבים להעביר למועדון את ההקלטה.



המשחק מול מ.ס אשדוד: "אנחנו רוצים לשנות כמה דברים. במשחקים מהסוג הזה איבדנו הרבה נקודות בשנה שעברה. אנחנו רוצים לתת הופעה טובה מול הקהל הביתי שלנו ולקחת את הנקודות. הפסדנו למכבי תל אביב, אבל זה יכול לקרות במשחק בין קבוצות מהטופ. אני והשחקנים מוכנים למאבק שמצפה לנו בשבת. אשדוד לא תגיע ליהנות מהאווירה. הם ישחקו צפוף וסגור. הם טובים ומוכשרים והם ינסו לשחק על התקפות מעבר. אנחנו תמיד הולכים על ניצחון. יש לי תחושה שהאוהדים איתנו ואנחנו צריכים לתת להם יותר. קודם כל לחימה ואחר כך כמובן שגם את הנקודות".



"יש לי תחושה שהאוהדים איתנו". רוטן לקראת אשדוד (ערן לוף)


ההבדלים בין המחציות מול מכבי תל אביב: "לא היינו חופשיים בדקות הראשונות, אבל זה נורמלי במשחקים מהסוג הזה. אחרי זה השתפרנו וצברנו ביטחון. כשזה קרה, נכנסנו למשחק. יש לנו את הכישורים לייצר מצבים ולשחק כדורגל טוב. הסתגלנו טוב מאוד למשחק, אבל יש גם יריבה".


על סלליך, שפתח על הספסל מול מכבי תל אביב: "דיברתי איתו. יש תחרות בקבוצה על ההרכב ואני כמאמן אוהב את זה. אני אוהב שחקנים מהסוג שלו מאוד. יש לו את הכישורים, אבל זה רק משחק אחד, הליגה התחילה, יש עוד שנה שלמה לפנינו והוא יכול לחזור להרכב. זו לא החלטתי, אלא ההחלטה שלו. אם הוא יראה לי שהוא שחקן הרכב, אני אכניס אותו. זה לא רק עבורו, אלא עבור כל שחקן במכבי חיפה".


גיא חיימוב התייצב לצידו של המאמן: קראמר? אני לא צריך להתייחס. כל שחקן שחסר הוא חשוב. כל אחד יכול להוסיף ולצערנו הוא הורחק לשלושה משחקים ואנחנו נסתדר עם מה שיש". סגנון המשחק של מכבי חיפה: "כל קבוצה והשיטה שלה. מה שהמאמן יחליט אנחנו נבצע. יש רצון להניע יותר כדור, אנחנו עובדים על זה ומקווים שזה ישתפר ממשחק למשחק".


התחושות שלו במועדון: "בכדורגל, כמו שאתם יודעים, אין יותר מיד זמן. צריך להתאקלם מהר ולהיכנס צ'יק צ'ק לעניינים וזה מה שעשיתי. אני שמח שזה בא ליד ביטוי במגרש, אבל זה לא שינה את התוצאה מול מכבי וזה מה שחשוב. אנחנו נשפטים על פי תוצאות והפנים כבר ליום שבת".



"נצטרך לעבוד קשה מול אשדוד". גיא חיימוב (ערן לוף)


מטרות: "אני חושב שמכבי חיפה זה מועדון גדול שתמיד שואף ללכת קדימה. יש דרך שהמועדון הזה עובר ואני רוצה שותף מלא לזה ואני מקווה שנגיע לתוצאות שאנחנו רוצים". המשחק מול אשדוד: "אנחנו צריכים לבוא מוכנים ולמצוא פתרונות. נצטרך לפרוץ את ההגנה שלהם ולשמור חזק על המתפרצות. אשדוד מצוינת ונצטרך לעבוד קשה".


באימון הערב, צפוי המאמן פרד רטן לתרגל הרכב לקראת המשחק בשבת. במועדון מקווים כי הקפטן רמי גרשון יחזור לאימונים מלאים ואף ישחק בשבת אך לא מן הנמנע כי סאן מנחם ימשיך לקבל את הקרדיט כמגן שמאלי. התלבטות נוספת היא במרכז ההגנה לגבי הבלם שיפתח לצדו של אעיד חבשי.


מי שיחזור לסגל לאחר פציעתו הוא רועי קהת, ואילו מיכיל קראמר יישב בשלושת המשחקים הקרובים ביציע בעקבות העונש שספג אתמול בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, זכר להרחקה שלו במחזור הקודם מול מכבי תל אביב לאחר דין ודברים עם שופט המשחק אוראל גרינפלד. בקבוצה אמרו על העונש של קראמר: "מעט מחמיר אבל הכי חשוב שהחלוץ למד את הלקח". בשלב זה, נראה כי ניקיטה רוקאביצה או מוחמד עוואד יפתחו בחוד ואילו סינטיהו סלליך יפתח בהרכב לאחר שלא שיחק כלל במחזור הראשון מול מכבי תל אביב.



מקבל גיבוי מהמועדון. קראמר (מאור אלקסלסי)


שחקן נוסף שעשוי לקבל דקות הוא הקשר הצעיר עמית זנטי. זנטי, שהוחתם הקיץ על חוזה חדש לאחר משא ומתן ממושך, הופתע כאשר לא היה בסגל מול הצהובים במחזור הקודם אבל ההערכה כי בצוות המקצועי ייתנו לכישרון הצעיר דקות מול אשדוד. "זנטי הוחתם ממחשבה שמדובר בשחקן שיכול לעשות פריצה העונה. הוא יקבל את ההזדמנויות שלו וצריך להוכיח את עצמו" אמרו בחיפה.


במועדון קיבלו בחיוך את הציוץ של הקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק שכתב באינסטגרם כי הוא ממתין לקשר מכבי פתח תקווה מנור סולומון. "מנדג'ק כנראה למד מה הקהל הירוק אוהב ופועל בהתאם" אמרו במועדון.


בנושא אחר, הצוות המקצועי של מכבי חיפה בראשותו של פרד רטן הורה לקשר הברזילאי קאיו אלבש לא להתאמן יותר עם הקבוצה הבוגרת ויחל יתאמן עם קבוצת הנוער. אלבש קיבל כבר לפני חודש הודעה כי אינו בתכניות ולאחרונה הכעיס את ראשי המועדון לאחר שהחליט לא להגיע למשחק חצי גמר גביע הטוטו מול הפועל חיפה ומשחק הליגה מול מכבי תל אביב. "הוא מזלזל ביחס שלו למועדון וחבל" אמר גורם בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי