מכבי חיפה: אליסון דוס סנטוס יפתח מול מ.ס. אשדוד

דוס סנטוס
דוס סנטוס | דני מרון

על אף היכולת הדלה במשחק החוץ מול מכבי ת"א, הבלם הברזילאי ימשיך לקבל את הקרדיט במשחק ביום שבת (18:45, ישיר בספורט 4). פרד רוטן מתלבט בין וייסמן לסלליך ב-11. הקבוצה תציע לקאיו אלבס פיצוי של שתי משכורות

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד בשבוע שעבר למכבי תל אביב, מכבי חיפה יודעת כי הניצחון במשחק הקרוב מול מועדון ספורט אשדוד (שבת ב-18:45, ישיר בספורט 4) הוא בגדר חובה לבטח כאשר מדובר במשחק הביתי הראשון של העונה. כ-13,000 אלף מנויים נמכרו עד כה והירוקים רוצים לפתוח את המשחקים הביתיים בניצחון משכנע מול הקבוצה הדרומית.

החיפאים ערכו אתמול (חמישי) שני אימונים כאשר באימון השני תרגל הצוות המקצועי בראשותו של פרד רטן מספר אופציות להרכב בעיקר בחלק ההתקפי. בשלב זה נראה כי הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס ימשיך לקבל את הקרדיט לצדו של אעיד חבשי למרות היכולת החלשה בשבוע שעבר. בקישור נראה כי מקומם של ג'ורג' מנדג'ק ושלומי אזולאי מובטח כשההתלבטות לגבי הקשר השלישי היא בין אופיר מזרחי לבין סינטיהו סלליך. 

על פי האימון המסכם שנערך מסתמן שבחלק ההתקפי מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה ושון וייסמן יפתחו ב-11. החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר ייעדר בעקבות ההרחקה מול מכבי תל אביב וקיבל עונש של שלושה משחקים שספג השבוע בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. "אנחנו חייבים לצאת לפגרה עם ניצחון ובעיקר עם יכולת טובה שתתן תקווה לקהל הגדול שעדיין מאמין בנו" אמר שחקן במועדון.


סינטאיהו סלליך. עשוי לפתוח בהרכב במשחק הבית הראשון של הליגה (ערן לוף)

מאידך הירוקים רוצים להיפטר בקרוב מהקשר קאיו אלבש. הברזילאי כבר מזמן אינו בתוכיות של הצוות המקצועי שאף ביקש להעבירו להתאמן עם קבוצת הנוער ולא עם הקבוצה הבוגרת. ראשי הירוקים מתכוונים להציע לשחקן פיצוי של שתי משכורות קדימה בכדי לנסות להגיע להסכם עם והשחקן ולהתיר את חוזהו. אם קאיו יקשה על השיחות בחיפה יקפיאו את השחקן וינסו לצרף זר אחר במקומו.

הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, איעד חבשי, אליסון דוס סנטוס, סאן מנחם, ג'ורג' מנדג'ק, שלומי אזולאי, סינטהיו סלליך (אופיר מזרחי), מוחמד עוואד, ניקיטה רוקאביצה ושון וייסמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי