צפו בתקציר: 0:2 למכבי חיפה על מ.ס. אשדוד

מוחמד עוואד, עאיד חבשי
מוחמד עוואד, עאיד חבשי | ערן לוף

עוואד כבש את הראשון של הירוקים העונה (50), וייסמן חתם (90+4). במקביל, קייס גאנם סידר לרעננה 1:2 על קריית שמונה בתוספת הזמן. אורמוש כבש ראשון (13), אבו עביד השווה זמנית (40) בשער אדיר

(גודל טקסט)
המחזור השני בליגת העל נפתח כשהפועל רעננה אירחה את האקס חיים סילבס ואת עירוני קריית שמונה מול 400 צופים וזכתה בניצחון דרמטי 1:2. מכבי חיפה התאוששה מההפסד למכבי תל אביב במחזור הפתיחה במשחק הביתי הראשון שלה העונה בו אירחה את מ.ס. אשדוד לעיני 13,174 צופים וניצחה 0:2.


מכבי חיפה – מ.ס. אשדוד 0:2
מכבי חיפה זכתה בניצחון 0:2 ובנקודות ראשונות העונה במשחק הביתי הראשון שלה מול מ.ס. אשדוד. מוחמד עוואד מצא ראשון את הרשת בדקה ה-50, שון וייסמן חתם עמוק בתוך תוספת הזמן ועל סף השריקה האחרונה.


למרות הניצחון, אוהדי מכבי חיפה יודעים כי היכולת הזאת לא תביא את קבוצתם לשום מקום ובחלקים מהמשחק הם ליוו את קבוצתם בשריקות בוז. הירוקים הסתפקו כאמור ביכולת בינונית, למרות ששיחקו בחלק מהמחצית השנייה מול עשרה שחקנים בלבד של אשדוד.


מנגד, האורחת מאשדוד, הגיעה לכמה מצבים טובים, אך לא הצליחה לכבוש לרשתו של גיא חיימוב. בדקה ה-79, ספג שחקנה דן ביטון כרטיס צהוב שני על התחזות בתוך הרחבה, והשאיר את חבריו עם עשרה שחקנים.



אוהדי מכבי חיפה. רוצים נקודות ראשונות (ערן לוף)


הרכבים
מכבי חיפה: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עיאד חבשי, אליסון דוס סנטוס, סאן מנחם, ג'ורג' מנדג'ק, שלומי אזולאי (נטע לביא, 70), סינטיהו סלליך (אופיר מזרחי, 90+3), מוחמד עוואד (עמית זנטי,85), ניקיטה רוקאביצה, ושון וייסמן.


מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, ניר ברדע, עמית ביטון, קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון (בן רייכרט, 56), יובל יעקובוביץ', לאונרדו אווסו, דן ביטון, רומן הבראן (בנצי מושל, 84), פיליפ קאנזביץ' (יוסיפ איבנצ'יץ', 67).


מהלך המשחק
דקה 10: סינטיהו סלליך בחילופי מסירות עם שון וייסמן שכמעט הסתיימו בשער, אבל בסופו של דבר הכדור חמק מהם ויצא החוצה.


דקה 11: רוקאביצה בעט מ-17 מטרים, ג'רפי זינק וקלט.


דקה 21: הזדמנות נהדרת לדן ביטון, שחלף על פני שלושה שחקנים ברחבה ובעט  שטוח, חיימוב היה עירני וקלט.


דקה 30: עוואד בגביה כדור חופשי לעבר ראשו של מנדז'ק, הנגיחה שלו הייתה לא מדוייקת והכדור החטיא את המסגרת.


דקה 44: עוואד פרץ מימין ונכנס למרכז, הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל שערו של ג'ראפי.


דקה 50, מכבי חיפה עלתה ל-0:1: סלליך חטף כדור במחצית המגרש של מכבי חיפה ומצא את מאבוקה שמסר לעוואד שסיים באלגנטיות. שער בכורה לירוקים העונה בליגה.



מכבי חיפה חוגגת את הראשון שלה לעונת 2018/19 (ערן לוף)


דקה 66: הכדור הגיע לשון וייסמן לאחר טעות בהגנת אשדוד, אך הבעיטה של החלוץ נבלמה על ידי רגל של שחקן הגנה על קו השער. מזל גדול לחבורה של מילבסקי.


דקה 79: אשדוד בעשרה שחקנים אחרי שדן ביטון ספג צהוב שני ובעקבותיו אדום.


דקה 90+4, 0:2 למכבי חיפה: שון וייסמן קיבל כדור ברחבה, התקדם, עבר את השוער ג'רפי ומקרוב בעט פנימה.



שחקני מכבי חיפה. יש נקודות ליגה ראשונות (ערן לוף)


הפועל רעננה – עירונית קריית שמונה 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

אחרי ה-0:0 במחזור הפתיחה בחוץ נגד בני סכנין, הפועל רעננה השיגה ניצחון בכורה מתוק במיוחד עמוק בתוספת הזמן, 1:2 על קריית שמונה באצטדיון רמת גן. את שער הניצחון הבקיע קייס גאנם הצעיר שהגיע בהשאלה מרמת השרון. החלוץ עלה מהספסל במחצית השנייה ושלח טיל אדיר לרשת שהכריע את הההתמודדות.


קריית שמונה, שסיימה ב-1:1 מחמיא מול הפועל באר שבע, נותרה עם נקודה אחת בתום שני מחזורים. בדקה ה-13 מירקו אורמוש ניצל בישול טוב של אמבולה והעלה את רעננה ל-0:1. בדקה ה-40 חניכיו של סילבס הצליחו לאזן עם טיל אדיר של  איאד אבו עביד מ-30 מטר, אך כאמור ספגו בדקה ה-92 וירדו מנוצחים.



הרכבים
הפועל רעננה: אסף צור, עומר ורד, בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין (אור דסה, 46), נימניה ניקוליץ', מירקו אורמוש, טל איילה, מרטין אלאניס (כארם ארשיד, 44), יואב תומר (קייס גאנם, 69).


עירונית קריית שמונה: מהדי זועבי, יובל שפונגין, איאד אבו עביד, עידן נחמיאס, חגי גולדנברג, וובה בראון (חורחה מורסיו,57), עדן שמיר, סמואל בראון, מוחמד שכר (שמעון אבוחצירה, 76), לוי גרסיה (איסמעיל ריאן, 45), נייג'ל האסיילבנק.



בן מנספורד וברק יצחקי ביציע באצטדיון רמת גן (אודי ציטיאט)

מהלך המשחק
דקה 7: שכר שלח כדור רוחב, סמואל בראון לא הגיע אליו. הכדור חזר לאחיו, וובה בראון, שבעט מ-25 מטרים, החוצה.


דקה 12: גרסיה שלח כדור רוחב נהדר אל האסיילבנק שבעט מ-10 מטרים החוצה.


דקה 13, 0:1 לרעננה: אמבולה פרץ משמאל ושלח כדור טוב לרחבה אל מירקו אורמוש שבעט וכבש את שער הבכורה שלו ברעננה.


דקה 20: הזדמנות טובה לרעננה כשניקוליץ' שלח כדור רוחב, אלאניס בעט והחטיא במעט את הקורה הרחוקה.



חגיגת שער היתרון של הפועל רעננה (אודי ציטיאט)


דקה 30: שמיר בעט מ-25 מטרים, אסף צור קלט עם הרבה ביטחון.


דקה 40, 1:1: הכדור חזר מהגנת רעננה היישר אל איאד אבו עביד ששלח טיל מ-30 מטרים לשערו של צור. שוויון.


דקה 52: חגי גולדנברג תפס במכנסיו של ארשיד, עודה שלף לעברו את הכרטיס הצהוב השני ובעקבותיו את האדום והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.


דקה 92 ,1:2 להפועל רעננה: קייס גאנם, שהגיע בהשאלה מרמת השרון ועלה מהספסל במהלך המחצית השנייה, קיבל כדור בצד ימין ושלח טיל אדיר לרשת של זועבי. ניצחון ראשון לחבורה של קורצקי העונה.



קורצקי חוגג בסיום הדרמה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי