הלחץ השתחרר בהפועל ת"א: "עכשיו ייראו את היכולות שלנו"

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

רפואה ביקש לצרף שחקן זר עד תום חלון ההעברות ודרש שחקן קישור זר, לעמדה מספר 10. תהיות בקבוצה בנוגע לשחקן הרכש אולריך מלקה, שעדיין לא חווה דקת משחק

(גודל טקסט)

חגיגת הניצחון הראשון אתמול של הפועל ת"א על הפועל חיפה 0:1 הזכירה את החגיגה של האדומים במשחק השיבה לליגת העל. הניצחון שחרר לחץ גדול במתחם חודורוב' לאחר ההפסד במחזור הראשון להפועל חדרה 2:1. גורם בכיר בקבוצה אמר: "ניצחנו ללא שלושה שחקני הרכב ראשון : דגני, גוטליב וספורי ובמקומם שיחקו שחקנים צעירים מהנוער שהראו מי הקבוצה הטובה יותר ". שחקן בקבוצה הוסיף:  "הניצחון יעשה למועדון ולאוהדים חג שמח, ראש השנה בלי לחץ וסימני שאלה. נעשה הכנה מקצועית רצינית לקראת המשחק בעוד שבועיים בדוחא נגד בני סכנין ".

השחקן הראשון שעזב את אצטדיון המושבה במבט מושפל היה השוער אריק ינקו, שאיבד את מקומו בין הקורות לרובי לבקוביץ' שהפגין יכולת טובה והמון ביטחון. מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה:  "ינקו הוא שוער מצוין, אבל החלטתי לעשות שינוי בעמדת השוער. ינקו ורובי לבקוביץ' ידעו כבר לפני שלושה-ארבעה ימים מי משחק, כי אי אפשר להודיע לשוער כי הוא עולה בהרכב ברגע האחרון". לקבוצה הוצע גם שוער מכבי חיפה, אוהד לוויטה, אך בשלב זה אין החלטה לגביו. 

מי שאמור לעזוב בקרוב בהשאלה הוא שחקן האגף, מוטי ברשצקי, שהצטייד לאחרונה בסוכן השחקנים דודו דהן. מכבי נתניה רוצה את ברשצקי, אבל מבקשת אופציית רכישה, סעיף שבהפועל תל אביב לא מוכנים לקבל נכון לעכשיו. בני יהודה אף היא מגלה עניין בשחקן, שהבהיר מצדו כי ישחק העונה רק בקבוצה מליגת העל.

רפואה ביקש לצרף שחקן זר עד תום חלון ההעברות ודרש שחקן קישור זר, לעמדה מספר 10. המהלך תלוי בעלותו הכספית והפועל ת"א כבר בודקת שני מועמדים לתפקיד. אחרי פגרת הנבחרת יחזרו אדי גוטליב המורחק ואוראל דגני הפצוע. הקשר רמזי ספורי ישוב רק בעוד שלושה שבועות מהפציעה בכף רגלו.

בהפועל תל אביב יש מי שמתפלא בנוגע לקשר הרכש אולריך מלקה, שעדיין לא חווה דקת משחק מאז הגיעו לפני כחודש. "מוזר ששחקן זר אינו משחק כלל", אמר גורם בסביבת המועדון. "לא ברור למה הוא לא מוכן מבחינה מקצועית להיות שחקן משפיע ". 

רועי זיקרי סיכם: "המון לחץ השתחרר ועכשיו יראו את היכולות שלנו. כל מי שהיה על המגרש נתן את הכול, נצא לפגרת ראש השנה בהרגשה טובה. אני שמח שהרמתי את הראש וראיתי את אמיר עגייב מצטרף ומסרתי לו להבקיע את גול הניצחון, הוא כל כך ראוי לזה ואני יודע עד כמה זה חשוב לו ".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי