במנהלת לא אהבו את סאגת החולצה: רואים זאת בחומרה רבה

אריאל הרוש
אריאל הרוש | דני מרון

לאחר שפתיחת המשחק נדחתה בכרבע שעה בעקבות צבע החולצה של הרוש, במנהלת מתכננים לערוך בירור מקיף: "נמסור את התייחסותנו המלאה לתקלה חמורה זו". במכבי ת"א דחו את הטענות: "אין ולא היה כל קשר לעיכוב"

(גודל טקסט)

המשחק המרכזי של המחזור השני בליגת העל בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב באצטדיון טוטו טרנר נפתח הערב (ראשון) באיחור של כרבע שעה, זאת בעקבות תקרית משונה במיוחד בה השופט אוראל גרינפלד הורה לשוער האלופה אריאל הרוש להחליף את החולצה השחורה, כשהאחרון והמארחת סירבו. סאגה שדחתה את שריקת הפתיחה.

במנהלת הליגות לא ממש אהבו את האירוע ופירסמו הודעה בנושא: "מנהלת הליגות רואה בחומרה רבה את ההתנהלות טרום המשחק שהביאה לעיכוב של כרבע שעה לפני פתיחת המשחק בין הפועל ב"ש למכבי ת"א במסגרת ליגת ג'פניקה. מחר, כשנקבל את דו"ח השופט המפורט, נערוך בירור מקיף ונמסור את התייחסותנו המלאה לתקלה חמורה זו, על מנת לוודא שמקרה שכזה לא יחזור בשנית. אנו מתנצלים בפני ציבור אוהדי הכדורגל על מקרה זה ונפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו, על מנת שמקרה חמור כזה לא יחזור בשנית במהלך עונת המשחקים".

במכבי תל אביב דחו את טענות האדומים על כך שהיו מעורבים באירוע: "מכבי תל אביב הגיעה לבאר שבע עם שלושה סטים של מדי משחק של שחקנים ושני סטים של השוערים לפי התקנון. שופט המשחק דרש מהמארחת לפני המשחק להחליף את מדי השוער של אריאל הרוש או שהוא לא יפתח את המשחק. מסתבר שהקבוצה המארחת סירבה ונעתרה להחליף את תלבושת השוער רק לאחר שנידרשה לעשות זאת שוב במנהרה לפני העלייה לדשא. אין ולא היה למכבי ת"א כל קשר לעיכוב בבעיטת הפתיחה כפי שלבטח יצויין בדוחו"ת המשקיף וצוות השיפוט".


הרוש ושתי החולצות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי