בכר: הפגרה תאפשר לנו להתכונן טוב יותר, מכאן אפשר רק להשתפר

בכר והרוש מאוכזבים
בכר והרוש מאוכזבים | ערן לוף

מאמן הפועל באר שבע לקח את האחריות על עצמו לאחר התיקו 1:1 נגד מכבי תל אביב: "שלוש שנים עשינו את אותם הדברים והיה בסדר. ועדיין, התוצאה לא כזאת רעה". לואי טאהא שיחק למרות כאבים, איינבינדר ייבדק

(גודל טקסט)

ארבעים שנה חיכו בבאר שבע לאליפות השלישית, חלמו על מקום ראשון בליגה. והנה אחרי שלוש אליפויות רצופות מעקמים את האף בגלל שתי תוצאות תיקו. כאילו שלפני ברק בכר התרגלו בדרום הפרוע להניף צלחות ולהשתתף על בסיס קבוע בליגה האירופית והתיקו אתמול (ראשון) 1:1 נגד מכבי תל אביב לא מתאים להם.

במסיבת העיתונאים שאחרי התיקו בכר לא חיפש תירוצים וענה כמו גבר על כל השאלות. שאלו אותו מדוע הוריד לספסל את חן עזרא וגיא מלמד, "גיבורי" התיקו בקריית שמונה, ודחקו בו להודיע כי נכשל בבחירת חלק מן הזרים. במיוחד לנוכח שחרורו של השוער היווני יאניס אנסטיס וספסולו של ז'וליאן סטו, ששיחק אשתקד בליגה השנייה בצרפת ומאז הופעתו בגביע הטוטו הוא עלה לכותרות דווקא בערב הקריוקי שארגנה הקבוצה. המאמן, שעדיין מחפש ניצחון בכורה בליגת ג'אפניקה, ענה בסבלנות על כל אחת מהשאלות עד שהתבקש לפרשן את נסיקתה של הפועל חדרה. בשלב הזה כבר נגמרו לו המילים.

בתמצית, אלה היו דבריו של מאמן האלופה אמש: "זה עדיין לא הכדורגל שאני רוצה. כרגע דברים עוד לא מסתדרים, אדאג שהם יסתדרו בהמשך. מי שטוב באימונים משחק, לאו דווקא מי שמבקיע. שלוש שנים עשינו את הדברים והיה בסדר, וכשאין תוצאות מספיק טובות לוקחים אחריות. ניסינו לעשות דברים, ולצערי לא היינו שקטים. רצינו לשמור על היתרון ולצאת לדרך חדשה עם ניצחון. ועדיין, התוצאה היא לא כזאת רעה".

בכר והרוש בסיום. לא זוכר אירוע דומה לזה (דני מרון)
בכר והרוש בסיום. לא זוכר אירוע דומה לזה (דני מרון)

"זרים? יכול להיות שיהיו שינויים עוד בחלון ההעברות הנוכחי, ובכל מקרה מה שיש פה מספיק כדי להיראות יותר טוב. הפגרה תאפשר לנו להתכונן בצורה טובה למשחק הבא, נגד אשדוד. מכאן אפשר רק להשתפר". בכר טען כי לא הבין מה בדיוק קרה סביב אפודת השוער של אריאל הרוש, והסכים לומר שאינו זוכר אירוע דומה.

הבלם לואי טאהא סיפר כי עלה לשחק למרות שסבל מכאבים. "הפציעה באה בזמן לא טוב, גם מבחינת הקבוצה וגם מבחינת הנבחרת, ומה שיחליטו שם מקובל עליי. נגד מכבי עשיתי הכול כדי לשחק, לא הייתי מוכן לוותר על המשחק הזה. בכוח רציתי לשחק".

ג'ון אוגו, כובש השער לזכות באר שבע ומי שחתום על שער האליפות נגד מכבי תל-אביב בסיומה של עונת 2017-2016, הוכיח שהוא ווינר אמיתי. היו שחששו שעזיבתו של טוני וואקמה תשפיע על אוגו לרעה אבל הוא, השער והיכולת הטובה הפיגו את החששות. כמו במקרים קודמים, הניגרי שוב ספג קריאות קשות מכיוון היציע של אוהדי מכבי.

אופואדו ומליקסון. ניסו לעשות
אופואדו ומליקסון. ניסו לעשות "סיכול ממוקד"? (דני מרון)

שלושה מבין שחקני הקבוצה שזומנו לסגל הנבחרת לקראת המסע לאלבניה במסגרת גביע האומות, כעת בספק למשחק. השוער אריאל הרוש, הבלם לואי טאהא והקשר דן איינבינדר התלוננו על כאבים בסיום המשחק אמש וייבדקו היום על ידי רופא הנבחרת. בקבוצה זעמו על שחקני מכבי שניסו לטענת הבאר שבעים לבצע "סיכול ממוקד" במאור מליקסון.

אליניב ברדה צפה במשחק מחדרו בבית החולים סורוקה. על פי הערכת הרופאים, ברדה יוכל להשתחרר מבית החולים לקראת סוף השבוע.

עוזר המאמן של הפועל ב"ש מאושפז במחלקה הקרדיולוגית מיום שלישי שעבר לאחר שהתלונן על חולשה וסחרחורות במהלך האימון. אמבולנס פינה אותו לחדר המיון, ומאז הוא בהשגחה רפואית. הבדיקות שעובר ברדה נועדו לשלול קשר בין אירוע הלב שפקד אותו לפני כעשרה חודשים לבין המקרה האחרון. האוהדים דורשים בשלומו ללא הרף, והשחקנים שרו לכבודו בערב הגיבוש שהתקיים לפני המשחק כדי לרומם את רוחו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי