בית"ר ירושלים הציעה שלושה מיליון יורו על סולומון, לוזון סירב

מנור סולומון
מנור סולומון | אריאל שלום

משה חוגג פתח במגעים לרכישת קשר מכבי פתח תקווה ונבחרת ישראל, אולם במלאבס מתעקשים על לא פחות מ-3.5 מיליון יורו בעבור חצי מכרטיס השחקן, שגם כך מעדיף לצאת לחו"ל. גורמים בבירה טוענים שהמשא ומתן יימשך

(גודל טקסט)

משה חוגג, הבעלים של בית"ר ירושלים, הצהיר אמש (שני) בתום משחק ההפסד להפועל חדרה, שהקבוצה תתחזק בקרוב במספר שחקנים והיום הוא עשה את הצעד הראשון, כאשר פנה לאבי לוזון והציע לו שלושה מיליון יורו עבור מחצית מכרטיסו של הקשר מנור סולומון.

בשלב זה קיבל חוגג תשובה שלילית, אולם גורמים המעורים בפרטי המשא ומתן טוענים שזה לא סוף פסוק בנושא. לעומת זאת, במכבי פתח תקווה הבהירו לאחרונה כי הכוונה היא למכור את סולומון רק לקבוצה בחו"ל, כשכזכור גם מכבי חיפה התעניינה בשירותו.

כפי שפרסמנו אתמול בספורט1, בכל אופן לוזון לא יסתפק בסכום של פחות מ-3.5 מיליון יורו בעבור חצי מכרטיסו של קשר נבחרת ישראל, שגם הוא לא מאוד מתלהב לעבור לקבוצה אחרת בישראל, אלא רוצה לנסות את מזלו מעבר לים.

בנוסף: משחק האימון של מכבי פתח תקווה שתוכנן ליום שישי מול הכח עמידר רמת גן בוטל ובמקומו תקיים הקבוצה משחק אימון במגרשה מול הפועל עפולה ביום חמישי, שלאחריו תיערך הרמת כוסית לשנה החדשה.


מנור סולומון הערב באימון הנבחרת. מעדיף לצאת לחו"ל (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי