דיקאמונה עזב את סכנין, מוגרבי יחזור לקראת סוף השבוע

קלביד דיקאמונה
קלביד דיקאמונה | Gettyimages

הבלם שחתם לפני חודש אך שוחרר מסיבות כלכליות צפוי לחתום בהארטס הסקוטית. הקשר טס לבדיקות בספרד בעקבות הפציעה בשרירי הבטן ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק מול הפועל תל אביב

(גודל טקסט)

בבני סכנין יצאו ברגשות מעורבים לפגרת הנבחרות. מצד אחד במועדון רצו להשיג ניצחון ראשון בשני המחזורים הראשונים, אך מאידך מבינים כי ההכנה הלקויה והעובדה שכל שחקני הרכש לא שיחקו בגביע הטוטו מקלות על התוצאות בתחילת העונה וכעת לאחר הפגרה מצפים כי סכנין תשפר את יכולתה ותשיג את התוצאות המתאימות. "יש לנו אמונה שלמה בבני בן זקן והצוות שלו ובשחקנים ואין לנו ספק שנראה סכנין אחרת אחרי הפגרה", אמרו במועדון.

בקבוצה מקווים כי כל השחקנים הפצועים יהיו כשירים למשחק מול הפועל תל אביב במחזור הבא ובראשם החלוץ פיראס מוגרבי. האחרון סובל מפציעה בשרירי הבטן וטס למספר ימים לבדיקות מיוחדות בספרד. במועדון מקווים כי החלוץ יחזור עד סוף השבוע ויהיה כשיר למשחק הבא. גם המגן אמיר נאסר שנפצע במחזור הראשון החלים ויהיה כשיר למשחק. ביום חמישי מקווים במועדון לערוך משחק אימון מול מכבי נתניה ולתת הזדמנויות לשחקנים הצעירים להוכיח את עצמם כפי שעשו במשחקי גביע הטוטו.

מי שעזב סופית את הקבוצה הוא הבלם הקונגולזי קלביד דיקאמונה, שחתם רק לפני כחודש בקבוצה והיה אמור להיות בלם מוביל לצדם של אלבין פאנישי וסארי פלאח, אבל רגע לפני פתיחת העונה החליטו במועדון לשחררו בעיקר בשל סיבות כלכליות. בסכנין טענו כי העובדה שהקבוצה עברה ברגע האחרון בבקרה התקציבית הקשתה להעביר גם את החוזה של דיקאמונה שמשחק גם בנבחרת קונגו וצפוי לחתום בהארטס מסקוטלנד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי