בית המשפט הורה על שחרורם של שלושה מאוהדי מכבי ת"א

אוהדי מכבי תל אביב אבוקות
אוהדי מכבי תל אביב אבוקות | מאיר אבן חיים

השלושה הובאו לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בחשד להכנסת אבוקות לאצטדיון טרנר במהלך משחק העונה. נציג המשטרה ביקש להורות על הארכת מעצרם, אך השופט דחה את הבקשה ושחרר את האוהדים בתנאים מגבילים

(גודל טקסט)

אין הכרעה על הדשא, ויש שוויון בפני החוק: עורך דין באר שבעי שכנע את בית המשפט להורות על שחרורם של שלושה מאוהדי מכבי תל אביב שנעצרו בחשד להכנסת אבוקות לאצטדיון טרנר והשלכתן במהלך משחק העונה ביום שני האחרון.

האוהדים בשנות העשרים לחייהם בילו לילה סוער בבירת הנגב. בפתיחת המשחק הודלקו אבוקות והושלך רימון עשן מהיציע של אוהדי מכבי, והמשטרה נכנסה לפעולה. שוטרים זיהו את שלושת האוהדים באזור הדליק ושלפו אותם מהיציע. השלושה שהכחישו את המיוחס להם נלקחו לתחנת המשטרה בעיר ובמהלך הלילה שכרו את שירותיו של עורך הדין חנן אסולין, המתגורר בבאר שבע. "האבוקות נדלקו לידינו, אבל לא אנחנו הדלקנו אותן", אמרו אוהדי מכבי תל-אביב לעורך הדין הבאר שבעי בפגישתם.

שלושת אוהדי מכבי הובאו לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע, ונציג המשטרה ביקש להורות על הארכת מעצרם עד להשלמת החקירה ופענוח הצילומים ממצלמות האבטחה. אלא שהשופט דחה את הבקשה ושחרר את האוהדים בתנאים מגבילים.  "בנסיבות העניין איני סבור שקיים חשד ברמה המצדיקה את הארכת המעצר", קבע השופט.


אוהדי מכבי תל אביב באצטדיון טרנר (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי