רשמית: קהלי החוץ יגיעו למשחקים בין סכנין לבית"ר ירושלים

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | עדי אבישי

בפגישה שנערכה במשרדי המנהלת, הושגה הסכמה בין שתי הקבוצות שלפיה אוהדיהן יגיעו מעתה למשחקי החוץ בין המועדונים. חוגג: "נוצרה הזדמנות לפתוח דף חדש". אבו יונס: "מאמינים שהקהל התבגר"

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. אוהדי בית"ר ירושלים ובני סכנין שוב יוכלו להגיע מעתה למשחקי החוץ בין שתי הקבוצות. בפגישה שנערכה היום (חמישי) במשרדי המנהלת, במעמד הנהלות בית"ר ירושלים ובני סכנין, הוחלט כי הקהלים האורחים יוכלו להגיע למגרשים החל מהמשחק הביתי הקרוב של בית"ר במחזור הרביעי של ליגת ג'פניקה, באצטדיון טדי, ב-24.9.


המהלך נעשה עבור כלל האוהדים, כך שיוכלו ללוות את הקבוצות בכל משחקי הבית והחוץ שלהן. יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון אמר: "שנה חדשה היא הזדמנות חדשה לנסות ולשנות את המציאות ביחד. הרצון הטוב של הבעלים וההתחייבות שלהם לפעול יחד עם אנשי המועדון, השחקנים והאוהדים, שכנעו אותנו כי יש מקום לפתוח דף חדש. אני מאמין כי הכדורגל צריך לשמש כגשר בין כל האוכלוסיות וכל הקהלים. אני בטוח כי קהלי שתי הקבוצות יתנהגו בכבוד בשני האצטדיונים".


בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג אמר: "נשמח לארח את בני סכנין באצטדיון טדי ואני מאמין כי נוצרה הזדמנות לפתוח דף חדש בין המועדונים. אני בטוח כי הקהל הבית"רי יארח בכבוד את אוהדי סכנין".


בעלי בני סכנין, מוחמד אבו יונס הוסיף: "לאור שיחות אותן ניהלנו עם הקהל שלנו, אנו מאמינים כי הוא התבגר וכי הגיעה העת שיוכל ליהנות מגישה לכלל משחקי ליגת ג'פניקה. אני בטוח כי האוהדים שלנו יתנהגו למופת".

 

בפגישה שנערכה במשרדי המנהלת הושגה הסכמה בין בני סכנין ובית"ר ירושלים לפיה קהלי החוץ יגיעו מעתה למשחקים בין המועדונים, לפרטים המלאים: https://t.co/0T3XeLP6Tepic.twitter.com/frok8js9q2

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) September 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי