הוסר המכשול: גאדיר יחתום בסכנין בתחילת השבוע הבא

גאדיר
גאדיר | אודי ציטיאט

לאחר שהפועל באר שבע שחררה את החלוץ ללא תמורה, בסכנין בטוחים כי החלוץ יהיה בסגל כבר מול הפועל תל אביב לאחר פגרת הנבחרות. אוהדים כבר מתכוננים לנסיעה לטדי

(גודל טקסט)

בני סכנין תצא בסוף השבוע לפגרה בשל משחקי הנבחרות ותתחיל ביום שני את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב בשבת הבאה. משחק האימון שהיה אמור להתקיים נגד מכבי נתניה בוטל, ובשל כך קיימה אתמול (חמישי) הקבוצה משחק אימון מול קבוצת הנוער.

במועדון מקווים כי כבר במחזור הבא תוכל הקבוצה להציג רכש חדש בדמותו של החלוץ מוחמד גאדיר. כזכור, כבר יותר מחודש ימים מנסה סכנין להחזיר לשורותיה את גאדיר אך העסקה לא יצאה לפועל מכיוון שבאר שבע דרשה דמי העברה, אך אתמול הודיעה האלופה לחלוץ כי הוא משוחרר בחינם ובסכנין הספיקו לשוחח עם החלוץ כאשר התנאים שלו מול הקבוצה מהמגזר סוכמו כבר לפני מספר שבועות. החלוץ יתחתן ביום ראשון הקרוב ויממה לאחר מכן מקווים בקבוצה כי יגיע ויחתום רשמית. "סכנין צריכה את גאדיר וגאדיר צריך את סכנין", אמרו במועדון והוסיפו: "צירופו מחזק את התחושה שאנחנו חייבים לסיים בפלייאוף העליון".

נושא נוסף שמעסיק את המועדון בימים האחרונים וקיבל אתמול אות סופי הוא האישור כי הקהלים של בני סכנין ובית"ר ירושלים יוכלו להגיע למשחקי החוץ בין הקבוצות. כזכור, עד עתה המנהלת ולמעשה שני המועדונים מנעו את כניסת אוהדי הקבוצה האורחת וכעת מקווים בשני המועדונים לצאת לדרך חדשה. המבחן הראשון יהיה כבר בעוד שני מחזורים כאשר סכנין תתארח בטדי. אחד האוהדים של סכנין אמר: "אנחנו כבר מתכוננים ומקווים להגיע במקסימום שיתאפשר לנו. זה יהיה מבחן לשני הקהלים שרוצים לראות כדורגל".

גאדיר.
גאדיר. "סכנין צריכה אותו והוא צריך אותה" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי