רשמי: אופיר דוידזאדה חתם במכבי תל אביב

אופיר דוידזאדה
אופיר דוידזאדה | האתר הרשמי

המועדון הגיע לסיכום עם גנט על רכישתו של המגן השמאלי, שהיה מושאל לקבוצה בעונה שעברה וחתם על חוזה לארבע עונות: "אעשה הכל כדי לעזור למועדון לזכות בכל התארים". אליאל פרץ ומתן חוזז עשויים לעבור בהשאלה

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הודיעה היום (שישי) על רכישתו המפתיעה של המגן השמאלי של גנט, אופיר דוידזאדה ששמו קושר בימים האחרונים דווקא להפועל באר שבע. המגן הבינלאומי ששיחק כמושאל בקבוצה בעונה שעברה חתם על חוזה לארבע עונות עם אופציה לעונה נוספת.


דוידזאדה, שיחזור ללבוש את החולצה מספר 27, אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור למכבי תל אביב והפעם לתקופה ארוכה. אני רוצה להמשיך את העונה הטובה שהייתה לי פה ולעזור לקבוצה להשיג את היעדים שהיא העמידה לעצמה. אחרי שהעונה שעברה הסתיימה ללא תואר האליפות אני אעשה הכל כדי לעזור למועדון לזכות בכל התארים האפשריים העונה. הקבוצה נראית מאוד בריאה ורעבה עם המון צעירים ואני אעשה הכל על המגרש כדי שנשיג את כל המטרות".


מנכ"ל המועדון בן מנספורד הוסיף: "באחת השיחות הראשונות שלי עם מיץ' הוא הסביר לי שלהיות חלק ממכבי זה להיות חלק ממשהו הרבה יותר גדול מכל אינדיבידואל. ברור שאופיר הבין את המשמעות שבהשתייכות למכבי והוא הבהיר לנו את רצונו לחזור ולהימנות על המשפחה הצהובה. לפיכך עבדנו קשה כל הקיץ לעשות זאת ובעזרת תמיכתו של מיץ' אנו מקדמים בברכה היום את חזרתו של אופיר למכבי".


 



בנושא המקצועי, מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות למשחק בעוד שמונה ימים נגד הפועל רעננה ולמרות חסרונם של עשרה שחקנים השוהים עם הנבחרות הלאומיות, המאמן ולאדן איביץ' קבע כי מלבד יומו שני של ראש השנה, הקבוצה תתאמן בכל יום. בצוות המקצועי עדיין מעוניינים לצרף זר אחד נוסף, שלושה מועמדים, אך יבצע חיזוק רק אם אחד מהם יגיע בהעברה חופשית. במכבי תל אביב סבורים כי לא צריך לפעול בלחץ ופזיזות ואם בסוף חלון ההעברות לא יימצא השחקן המתאים, ימתינו לחלון ההעברות של חודש ינואר 2019.


בעקבות ההדחה מאירופה, המועדון מקבל פניות רבות מקבוצות בליגת העל בנוגע להשאלם של שלושה שחקנים הנמצאים בקצה הרוטציה של הקבוצה: שחר פיבן, מתן חוזז ואליאל פרץ. הצוות המקצועי החליט שהבלם שחר פיבן לא יושאל העונה ויהיה בתוך הרוטציה של בלמי הקבוצה. לעומת זאת אליאל פרץ יקבל הזדמנות נוספת לצבור ניסיון בהשאלה למועדון אחר ובמהלך השבוע הבא תתקבל ההחלטה לגביו.


בנושא מתן חוזז ממתינות עירוני קריית שמונה, הפועל רעננה, מ.ס. אשדוד, מכבי פתח תקווה ובני יהודה. בשבוע הבא תתקיים פגישה עם חוזז שחתם לחוזה לשלוש שנים ואם יחליט לבסוף לעבור בהשאלה זה יקרה רק אחרי שראשי מכבי תל אביב ישמעו את דעתו.



 אליאל פרץ יושאל גם בעונה הקרובה (אריאל שלום) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי