איתי שכטר: "יש אוהדים שמקבלים אותי פחות ואני מבין אותם"

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

חלוץ מכבי ת"א סיכם את חודשיו הראשונים באתר הרשמי: "במועדון קיבלו אותי מהתחלה וכך גם רוב הקהל. ידעתי שתהיה תחרות בסגל". על ההדחה לסארפסבורג: "הרבה זמן לא הייתי באירופה ורציתי את זה, לא ציפינו שנודח"

(גודל טקסט)

איתי שכטר שחתם במכבי תל אביב הקיץ מסכם את חודשיו הראשונים בראיון באתר הרשמי של הקבוצה ומדבר על הבחירה לשחק בצהוב: "הלכתי עם מכבי תל אביב בלב שלם למרות שהיו לי מספר הצעות, אבל כשהבנתי שאני יכול להגיע לקבוצה אחרי כמה שנים שהייתי בין לבין והרגשתי שזה הזמן שלי".

על התחרות בסגל: "ידעתי מהתחלה שיהיה סגל גדול ותחרותי לארוך כל העונה אבל מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב אתגרים ואני שמח על הבחירה שלי".

ההתאקלמות בקבוצה: "במועדון קיבלו אותי מהתחלה בחום והאהבה וכך גם הקהל, לפחות רובו, עדיין יש מספר אוהדים שמקבלים פחות ואני יכול להבין אותם. בעתיד אני מקווה שאוכל לשנות את זה".


איתי שכטר עם עומר אצילי ודן גלזר. "הסגל גדול ותחרותי" (אודי ציטיאט)

סיכום הקריירה עד כה: "אני מרגיש שהשגתי הרבה עד כה אבל כל ספורטאי שואף ליותר והייתי שמח לזכות בעוד אליפות או בעוד גביע אחד או שניים. לכן הגעתי למכבי תל אביב כי הוא מועדון שנבנה כדי לזכות בתארים האלו, ואחרי שהודחנו מאירופה אנחנו מרוכזים יותר בליגה והמטרה העיקרית היא לזכות באליפות".

ההדחה מאירופה: "זו הייתה חוויה כואבת, בעיקר כי היינו יותר טובים מסארפסבורג. מכבי תל אביב הייתה שלוש שנים רצוף באירופה ואני הרבה זמן לא הייתי ורציתי את זה מאוד. לא ציפינו לזה, אבל מכבי תל אביב מועדון כה עצמתי וחזק שאתה חייב לשים את הרגע הזה בצד ולהמשיך קדימה".


"ההדחה מאירופה הייתה כואבת כי היינו טובים יותר מסארפסבורג" (דמי מרון) 

התכניות אחרי הפרישה: "הכדורגל הוא חלק ממני, אני לא מצליח לחשוב על היום שאחרי, ברגע שאני חושב על זה יש לי דמעות בעיניים. הכדורגל הוא כל עולמי, מאז שאני ילד זה היה ככה וזה יימשך על יומי האחרון. אני לא רואה את עצמי נפרד מהמקצוע הזה וגם אחרי הפרישה אני אמשיך להתעסק בכדורגל. אני כל כך אוהב את המשחק שגם אם היו אומרים לי שארוויח חצי או רבע ממה שאני מרוויח היום הייתי עושה את זה ולכן אני אומר כל יום תודה לאלוהים על הזכות לעשות את מה שאני הכי אוהב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי