אחרי שחרור לויטה, במכבי חיפה נואשים לפתרון מול קאיו

קאיו
קאיו | ערן לוף

במועדון יעלו את הצעת הפשרה לברזילאי כדי להגיע לסיכום מיידי ולשחררו לאלתר, כשבמקביל השיחות לגבי סומא מפרטיזן בלגרד נמשכות. קהת יחזור לסגל מול בני יהודה ועשוי לפתוח במקום מנדג'ק

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תגביר היום (רביעי) את אימוניה לקראת המשחק ביום ראשון מול בני יהודה (20:30, ישיר בספורטHD1), עדיין ללא שחקני נבחרת ישראל, השוער גיא חיימוב והבלם אעיד חבשי שיצטרפו לאימונים רק ביום שישי וזאת לאחר שהצוות המקצועי החליט כי הקבוצה לא תתאמן מחר.

במועדון הביעו שביעות רצון מכך שהקשר הקמרוני ג'ורג' מנדג'ק  שנפגע במשחק הנבחרת אינו סובל מקרע וישוב בהדרגה לאימונים, על אף שככל הנראה יחמיץ את המחזור הקרוב. גם הבלם רמי גרשון אומנם חזר לאימונים מלאים, אך הירוקים יעדיפו לא לסכנו במשחק הקרוב במיוחד לאור היכולת הטובה של סאן מנחם במשחק מול אשדוד לפני כשבועיים. עדיין לא ברור מי יחליף את מנדג'ק בהרכב, כאשר ההתלבטות היא בין נטע לביא לבין רועי קהת שחזר לכשירות מלאה והרשים במשחק האימון מול הפועל רובי שפירא חיפה.

במקביל במועדון ממשיכים בשיחות עם פרטיזן בלגרד ונציגיו של סיידובה סומא לגבי המעבר האפשרי שלו לירוקים. בחיפה מאמינים כי ההחלטה הסופית תתקבל במהלך היום, כשהתקווה היא שהצדדים יגיעו לסיכום ואז סומא ינחת בישראל לבדיקות רפואיות. כל זאת בזמן שבקבוצה רוצים לסיים את הסאגה עם הקשר הברזילאי קאיו אלבש וכעת נודע כי מכבי חיפה תציע לשחקן הצעה משופרת להתרת חוזהו כדי שהאחרון יעזוב את ישראל.

במועדון היו מרוצים משחרורו של אוהד לויטה ואמרו: "אוהד שוער מצוין ובן אדם מדהים, אבל להתאמן עם ארבעה שוערים זה לא מצב בריא ואנחנו שמחים שזה מאחורינו".


במכבי חיפה נפרדו ברצון מהשוער (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי