בחדרה מתקשים להעביר את דובב גבאי בבקרה התקציבית

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

במועדון מקווים שהחלוץ יעמוד לרשותו של אביטן בשבת, עוז פרץ לא יעבור בבקרה. ניניס נחת והחל להתאמן, אך בקבוצה לא ממהרים להחתימו: "אין לנו אפשרות לצרף זר שישי, הוא יצטרך להוכיח שהוא מסי כדי שזה ישתנה"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה חזרה הבוקר (רביעי) לאימוניה ותמשיך בהכנותיה לקראת משחק החוץ בשבת מול מכבי פתח תקווה. העולה החדשה מקווה שהפגרה האחרונה לא תפגע במומנטום ממשחקי הליגה ומאמינה שהקבוצה יכולה לחזור גם מהמושבה עם נקודות.

בכל מקרה נראה שחדרה תגיע בהרכב חסר כאשר שחקני ההגנה ירין פרץ ויונתן לוי פצועים ובספק למשחק. מי שעוד לא בטוח יכלל בסגל במשחק בקרוב הוא חלוץ הרכש החדש דובב גבאי. האחרון אמנם הרשים באימונים את הצוות המקצועי ואף חתם בקבוצה, אבל בחדרה מחפשים את המימון לטובת הערבויות על השחקן בבקרה התקציבית."אנחנו עושים מאמצים גדולים כדי שדובב יהיה חלק מהסגל בשבת אבל מדובר במשימה לא פשוטה" אישרו בחדרה. מי שבוודאות לא יספיק לעבור בבקרה עד יום שבת הוא עוז פרץ. החלוץ שחזר לכשירות מלאה טרם עבר בבקרה התקציבית.

בנושא אחר, הבוקר נחת בישראל הקשר סוטיריס ניניס. היווני ששיחק בעונה שעברה במכבי פתח תקווה ושוחרר אחרי ארבעה חודשים בקבוצה. נציגיו של השחקן ניסו למצוא לשחקן קבוצה באירופה ללא הצלחה וכעת מנסים למצוא קבוצה אחרת בישראל.


סוטיריס ניניס יחזור לקדנציה שנייה בישראל? (עדי אבישי)

בחדרה הבהירו כי סוכניו של ניניס ביקשו שישמור על הכושר ואין בכוונת המועדון להתחזק בזר נוסף. בקובצה נאמר הבוקר: "תמיד אמרנו שהמטרה להחתים חמישה זרים בגלל המענק של המנהלת וזוהי גם המטרה שלנו. ניניס צריך להוכיח שהוא באמת מסי כדי שאולי נבדוק אופציה לשנות את ההחלטה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי