בצ'יראי חתם רשמית בנתניה, ברשצקי ומלמד מועמדים

פאטוש בצ'יראי
פאטוש בצ'יראי | האתר הרשמי

המועדון הודיע רשמית על צירופו של החלוץ המונטנגרי בן ה-30 לעונה עם אופציה לעונה נוספת. אחרי שהמו"מ עם הירש כשל, השניים עשויים להגיע כשנראה שעזיבתו של מלמד תושהה עד שתיפתר סוגיית שהר בב"ש

(גודל טקסט)

רכש חדש למכבי נתניה. המועדון הודיע הערב (רביעי) שהחלוץ פאטוש בצ'יראי סיכם במועדון לעונה, עם אופציה לעונה נוספת. בצ'יראי בן ה-30 רשם 55 הופעות בנבחרת מונטנגרו, שיחק בדינמו זאגרב הקרואטית, דינמו מינסק, דינמו מוסקבה ומכלן הבלגית.

בינתיים, בנתניה ממשיכים בניסיונות לצרף שחקן התקפה נוסף. לאחר המו"מ שכשל עם שחר הירש שלא יגיע, שני השמות המרכזיים שמועמדים כרגע הם גיא מלמד ומוטי ברשצקי, שעל מועמדותם פרסמנו כאן באתר. ברשצקי ממתין להתאמן עם הפועל תל אביב כאשר למרות המו"מ הראשוני שהחל לפני כחודש, בנתניה לקחו צעד אחורה אך במועדון עשויים לצרף עדיין את הקשר.

בנוגע למלמד, החלוץ החליט אמש לעזוב את הפועל באר שבע לאחר שהובהר לו כי מתוכנן להגיע שחקן התקפה נוסף, אך כעת נראה שעזיבתו מעט תושהה, עד אשר תיפתר סוגיית בן שהר. יש לציין, שמלמד הוא אחד המטרות המרכזיות של הצוות המקצועי בחלון ההעברות הקרוב, אך כפי שהבהירה גם למכבי פתח תקווה, אלונה ברקת מעוניינת כרגע למכור אותו בלבד.

מי שעזב את הקבוצה הוא הקשר ג'ייק רוז'נסקי, שהושאל להפועל קטמון ירושלים עד תום העונה.


בצ'יראי. ינחת אחרי המשחקים עם נבחרתו (מכבי נתניה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי