נמני נפגש עם לוזון על שחרור בניון, סולומון סובל מנקע קל

יוסי בניון
יוסי בניון | אודי ציטיאט

סוכנו של הקשר הגיע למתחם האימונים, אך נמשכת הדרישה מהמלאבסים לקבל שחקנים מבית"ר. הכוכב הצעיר ייעדר כעשרה ימים, חביבו ערך אימון אישי עם מאמן הכושר והותיר רושם חיובי. ההצעה האחרונה לשבתאי: 100 אלף שקל

(גודל טקסט)

עליית מדרגה נוספת במגעים של יוסי בניון לשחרורו ממכבי פתח תקווה לבית"ר ירושלים? לספורט1 נודע שאמש הגיע סוכנו אבי נמני למתחם האימונים של המלאבסים ונפגש עם היו"ר אבי לוזון והקשר עצמו שנכח בפגישה. לפי שעה, לוזון עומד בדרישתו לקבל מהירושלמים שני שחקנים, כאשר בכל מקרה התעקשותה של בית"ר שלא לשחרר את אתוני וארן מכשילה את העסקה.

"אין טעם להחזיק את יוסי בכוח. כולם רואים שהראש שלו לא כאן ועדיף לכולם שזה ייגמר", אמר גורם במועדון. מנגד, גורם אחר דווקא צידד באבי לוזון: "אבי לא יוותר במקרה הזה ובצדק. יוסי חייב להבין את הסיטואציה ואם אבי לא יקבל את מה שהוא דורש, הוא לא יתפשר".

הכוכב הצעיר של המועדון מנור סולומון עבר היום בשעות הצהריים בדיקת אולטרסאונד ואובחן נקע קל מעל הקרסול, כך שהקשר ייעדר בשבת מול הפועל חדרה וכנראה שגם מהמחזור לאחר מכן, אולם צפוי לשוב לאימונים מיד לאחר מכן, לכל היותר תוך עשרה ימים. גם עידן אדהנני (סובב את הברך) וגל שיש (סובל מהתכווצות בשריר) בספק למשחק הקרוב וצפויים להיעדר.

בניון.
בניון. "אין טעם להחזיק אותו בכוח" (אודי ציטיאט)

בתוך כך, החלוץ חביב חביבו עבר אתמול בהצלחה את הבדיקות הרפואיות שקיים וכרגע הצדדים נמצאים בשיחות על שכרו של החלוץ, שצפוי לעמוד על סביבות 190 אלף יורו לעונה. החלוץ ביקש לא להתאמן עם הקבוצה עד שיחתום וערך אימון אישי במתחם עם מאמן הכושר אהוד בן שושן. "רואים שיחסית לאחד שלא שיחק הרבה זמן, הוא בכושר גופני די טוב. נראה שאם לא יהיו הפתעות הוא יוחתם", אמרו במועדון. במקביל בפתח תקווה ממשיכים בניסיונות לצרף את גיא מלמד, כאשר לפי שעה בקבוצה יאיצו את הניסיונות להחתים חלוץ ישראלי (מלמד או וארן) וכרגע נראה שבקבוצה לא ינחיתו חלוץ זר נוסף להתרשמות אלא אם תחול הפתעה ברגע האחרון.

מנגד, בקבוצה עדיין לא מצליחים להגיע להבנות עם הקשר יובל שבתאי על שחרורו. שבתאי, שמשתכר כ-300 אלף שקלים, לא מוכן להתפשר על שכרו ובמועדון הבהירו בשיחה האחרונה בין הצדדים כי הם מוכנים לשלם לו כ-100 אלף שקלים ממשכורתו השנתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי