סומא נחת בישראל, יחתום במכבי חיפה עד סוף השבוע

סיידובה סומא
סיידובה סומא | Gettyimages

הקשר הגינאי יערוך סיור בסמי עופר ובכפר גלים וישוחח עם מו אלאך ופרד רוטן. במהלך היום אף צפוי לעבור בדיקות רפואיות. הירוקים ממתינים לתשובות מקאיו

(גודל טקסט)

הקשר הגינאי סיידובה סומא נחת הלילה (בין רביעי לחמישי) בישראל וצפוי להיות הזר החדש של מכבי חיפה. סומא, ששיחק בעונה האחרונה בפרטיזן בלגרד, לא היה בתוכניות המקצועיות של הקבוצה הסרבית ובמקביל הרשים את הצוות המקצועי של הירוקים שהחליט לצרפו. המשא ומתן בין הצדדים ידע עליות ומורדות, אך בתחילת השבוע הוחלט סופית לצרף את השחקן וכאמור הלילה הוא נחת בישראל.

סומא צפוי במהלך לערוך היום סיור במתחם האימונים בכפר גלים, באצטדיון סמי עופר ובכלל בעיר חיפה. בנוסף, הקשר ייפגש עם המנהל הטכני מו אלאך ועם המאמן פרד רוטן וגם יעבור בדיקות רפואיות .במידה שהכל יימצא תקין, השחקן יצטרף בהשאלה עד תום העונה עם אופציה לרכישתו. סומא עצמו צפוי להרוויח כ-450 אלף יורו בעונה כאשר בחיפה אישרו כי רוב הפרטים בין הצדדים כבר סוכמו, משמע, במידה שהבדיקות הרפואיות יהיו תקינות, סומא יחתום עד סוף השבוע בקבוצה.

במקביל, בחיפה מקווים לסיים את הסאגה סביב הקשר הברזילאי קאיו אלבש. כפי שפרסמנו אתמול הירוקים שדרגו את ההצעה סביב הפיצוי להתרת חוזהו של השחקן בתקווה כי האחרון יקבל את הפיצוי ויעזוב את הקבוצה ואז סומא יוכל להירשם כזר שישי.


סומא. ישוחח עם רוטן ואלאך (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי