רפואה: "אני מעדיף את דמארי ועאבד על פני כל חלוץ זר"

קובי רפואה
קובי רפואה | לירון מולדובן

מאמן הפועל תל אביב נשמע אופטימי לקראת המשחק נגד בני סכנין (שבת 19:30, ספורט3): "אנחנו בנויים על הישראלים, לא כמו 95% מהקבוצות. יש לנו סגל טוב". בואטנג ומלקה לא השתלבו וישוחררו למצוא קבוצות אחרות

(גודל טקסט)

ראשי הפועל תל אביב קיבלו היום (חמישי) החלטה לקראת תום חלון ההעברות ביום שני לפיה הקשר הגנאי עמנואל בואטנג, שהחל אתמול להיבחן, ישוחרר הערב ויוכל לנסות להצטרף למועדון אחר בארץ. ראשי המועדון אישרו כפי שפורסם כאן כי בואטנג הגיע על חשבונו ולא על פי בקשת הצוות המקצועי.

שחקן זר נוסף שאינו משתלב הוא הבלם/קשר מחוף השנהב שהגיע מפינלנד אולריך מלקה. מלקה אינו מרשים באימונים בלשון המעטה וההחלטה של ראשי הקבוצה היא לנסות ולמצוא לו מועדון אחר בליגה הלאומית או בקבוצה בליגת העל שלא השלימה את מכסת הזרים שלה. להפועל תל אביב יש אפשרות לבצע את המהלך עד סגירת חלון ההעברות ביום שני.

נכון לעכשיו, ורק אם יתפנה תקציב לרכש זר או ישראלי, יגיע לקבוצה שחקן חדש עד יום שני. בסביבת המועדון ציינו כי צירופם האפשרי של ז'אירז'יניו מבית"ר ירושלים או אופיר מזרחי ממכבי חיפה יקר מדי, וגם במידה והמועדונים ישתתפו בחלק משכרם העלות תהיה בין 110 ל–130 אלף דולר. בנושא מוטי ברשצקי, מתנהל משא ומתן מול מכבי נתניה ובני יהודה ולמרות שתג המחיר עומד כרגע על כמיליון שקלים, גם במידה ויהיה נמוך בהרבה ייתכן והוא יוביל למעבר של ברשצקי למועדון אחר.

אולריך מלקה. עוד זר שלא מצא את מקומו בקבוצה (Gettyimages)
אולריך מלקה. עוד זר שלא מצא את מקומו בקבוצה (Gettyimages)

המאמן קובי רפואה דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד בני סכנין בשבת (19:30, שידור ישיר בספורט3): "הפגרה באה טוב כדי להתכונן לחלקים הקשים של העונה. האווירה טובה אחרי הניצחון. אני בטוח שנבוא מוכנים למשחק".

"הפועל תל אביב בנויה על הישראלים ולא על הזרים, לא כמו 95 אחוז מהקבוצות בליגת העל", הוסיף רפואה, "יש לנו ישראלים טובים ועליהם אנחנו הולכים העונה. כמו שזה נראה כרגע, זה הסגל שלנו עד ינואר ואני מרוצה ממנו".

הסגל: "אני מעדיף את עומר דמארי ואחמד עאבד על כל חלוץ זר אחר. אני מנסה כל הזמן להביא שחקנים חדשים אבל יש לנו בעיה תקציבית וזה בסדר גמור. אני ממשיך קדימה, לא בוכה על מה שאין. כל שחקן בכיר שלא משחק זה פוגע, אבל אני חושב שהשחקנים המחליפים עושים עבודה מצוינת. גם הצעירים שלנו מתקדמים."

רפואה.
רפואה. "גם הצעירים שלנו מתקדמים" (לירון מולדובן)

היריבה: "אין משחק קל בליגה הזאת, חווינו את זה. סכנין קבוצה חזקה, יש להם שחקנים טובים, אבל גם לנו. כל שבוע אנחנו באים ומשתדלים לנצח את המשחק. מבחינתנו ההכנה רגילה, אנחנו יודעים לקראת מה אנחנו הולכים".

המטרות לעונה: "הפועל תל אביב שואפת להיות בצמרת כל הזמן. יש לנו סגל טוב ואני לא אצביע על מקום מסוים, אבל תמיד נכוון לסיים את העונה כמה שיותר גבוה".

על הקפטן, עומר דמארי: "דמארי יודע את העבודה שלו. הוא החלוץ הראשון של הפועל תל אביב, כולם יודעים את זה והוא יודע את זה, אין צורך לדבר עליו כל יומיים".

דמארי.
דמארי. "לא ציפתי לקבוצה חזקה יותר מזו שיש לנו עכשיו" (אודי ציטיאט)

דמארי עצמו אמר: "אני מרגיש טוב יותר משבוע לשבוע, רוצה לשחק יותר. ברור שזו לא אותה קבוצה שהיתה פה לפני כמה שנים, אבל יש פה שחקנים מוכשרים ורעבים שרוצים להצליח. לא ציפיתי לקבוצה חזקה יותר מזו שיש לנו עכשיו".

אי זימונו לנבחרת: "ברור שהרצון שלי הוא לחזור לנבחרת. הייתי שם ואני חשוב שאם אמשיך ואתן יכולת טובה בהפועל יהיה לי מקום שם. כרגע זה אולי עדיין מוקדם, אני צריך לתת מעצמי יותר ולהוכיח את עצמי. אני לא בא לשפוט או להעביר ביקורת על הנבחרת. יש בה שחקנים מוכשרים, לוקח להם זמן להתחבר".

היריבה: "אנחנו מכירים את סכנין, אבל מתסכלים על עצמנו. רוצים לנצח כל משחק ונעשה הכל כדי לחזור עם שלוש נקודות".

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי