שהר יקבל במכבי ת"א חוזה ל-3 שנים עם אופציה לעוד עונה

בן שהר
בן שהר | אודי ציטיאט

איביץ' שוכנע שהחלוץ מתאים לשיטה שלו והוא צפוי להשתכר 340 אלף דולר לעונה כמו שכטר. הסרבי מתכנן רוטציה בשבת (18:00, ספורט4) כשקנדיל, פיבן ודידזאדה צפויים לשחק. קורצקי מתכנן מערך מעובה מאחור

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב העבירה הילוך להחתמתו של חלוץ הפועל באר שבע בן שהר לאחר שיחה בין המנכ"ל בן מנספורד למאמן ולאדן איביץ'. המאמן הסרבי, לו בן שהר הוצע כבר לפני עשרה ימים, ערך את הבדיקות שלו בנושא והחליט כי הוא יכול לעזור לקו הקדמי של קבוצתו לאחר עזיבת וידאר קיארטנסון. המאמן הבהיר כי שהר מתאים מקצועית למערך ולשיטה הנוכחית בה משחקת מכבי תל אביב, ששונה והתקפית יותר מהשיטה של ג'ורדי קרויף.

איביץ', שהיה מעוניין לצרף בלם, בחר בבן שהר. מהלך אותו צריך להוציא לפועל בן מנספורד. המנכ"ל והמאמן עודכנו כי בשנים האחרונות מכבי תל אביב רצתה לצרף את שהר, שהעדיף קבוצות אחרות באירופה ובארץ בחר להישאר בהפועל באר שבע. על פי ההערכות והשיחות המקדימות עם גורמים מטעמו של החלוץ, הצהובים הבהירו שישלמו לשהר את אותו חוזה שקיבל איתי שכטר, 340 אלף דולר לעונה, בחוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת.

מכבי תל אביב הבהירה כי לא תשלם עבור שהר להפועל באר שבע והמהלך אמור להתבצע על ידי השחקן וסוכנו מול אלונה ברקת. לשהר חוזה לחמש שנים בהפועל באר שבע בשכר שנתי של קרוב לחצי מיליון דולר, נושא שצריך להיות מוסדר בין השחקן לברקת.
 


במקביל, הקבוצה מקווה שמשחקיה של נבחרת ישראל נגד אלבניה ונגד צפון אירלנד לא יפגעו בה מקצועית במשחק מחר (שבת, 18:00, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון בנתניה נגד הפועל רעננה. המאמן ולאדן איביץ' מתכנן לקיים רוטציה בהרכב ולהוריד עומס מאלי דסה, שרן ייני ודור פרץ ששיחקו בשני המשחקים ויחד עם הטיסות שהוגדרו ארוכות ומעייפות השלושה לא מתוכננים לעלות בהרכב הפותח.



שהר. שכר זהה לשכטר (אודי ציטיאט)


לאיביץ' סגל רחב וכמעט מלא לאחר שהבלם ז'איר אמאדור החלים מהפציעה בכתף. מסתמן כי מאור קנדיל יערוך את הבכורה שלו בליגת העל במדי מכבי תל אביב כשיעלה בצד ימין של ההגנה במקומו של דסה. הקפטן ייני לא יהיה במרכז ההגנה שם אמורים לשחק אמאדור ושחר פיבן כשבקישור לצד אייל גולסה אחד מבין דן גלזר, אבי ריקן או רוסלן ברסקי יפתח במקומו של דור פרץ. בשל הפציעה של המגן השמאלי אנריק סבוריט, צפוי אופיר דוידזאדה לקיים את הופעת הבכורה המחודשת שלו בצהוב ונראה שדור מיכה ישחק מאחורי שלישיית ההתקפה שתכלול את עומר אצילי, איתי שכטר ואלירן עטר.


במכבי תל אביב תורגל המערך ההתקפי נגד קו ההגנה המעובה של הפועל רעננה, שאמורה להתבסס על יציאה להתקפות מעבר מתפרצות. "פגרת הנבחרת עצרה את היכולת הקבוצתית הטובה שהייתה נגד הפועל באר שבע", אמר שחקן במכבי תל אביב. "אין משחקים קלים נגד הפועל רעננה ואנחנו זוכרים את השנים האחרונות. עם הקהל שלנו נעשה הכל כדי לחזור למסלול הניצחונות".


הקשר הארגנטינאי-איטלקי כריסטיאן באטוקיו שעובר תקופת שיקום בקריית שלום לאחר הניתוח ברצועה הצולבת החל אתמול באימונים עם הכדור ויהיה כשיר לקראת חודש דצמבר.



אמאדור החלים, ייני יקבל מנוחה (אודי ציטיאט)


קורצקי בונה על התקפות מעבר
בהפועל רעננה מוכנים למשחק המאתגר מחר נגד מכבי תל אביב. המאמן מנחם קורצקי יזכה לקבל סגל שחקנים רחב לאחר החלמתו של המגן הימני עדי נימני שלא שיחק במחזור הקודם נגד עירוני קריית שמונה והוא אמור להחליף את עומר ורד. קורצקי תרגל מערך מעובה מאחור, שיטת משחק בה קבוצתו תצא להתקפות מעבר מסודרות.


הבלם עידו לוי אמר לקראת המשחק "הייתה לנו הכנה די ארוכה למשחק נגד מכבי תל אביב בשל פגרת הנבחרות. התכוננו בעיקר מבחינה טקטית איך להתמודד עם היתרונות של מכבי תל אביב ואיך לנצל את החסרונות שלהם".


הרכב משוערים
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', מאור קנדיל, ז'איר אמאדור, שחר פיבן, אופיר דוידזאדה, דן גלזר (אבי ריקן ,אייל גולסה, דור מיכה, עומר אצילי, איתי שכטר, אלירן עטר.


הפועל רעננה: אסף צור, עדי נימני, בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, נמניה ניקוליץ', מירקו אורמוש, יואב תומר (כרם ארשיד), מרטין אלאניס . 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי