סבע יחזור לקדנציה שנייה בב"ש, עם חוזה ארוך טווח

דיא סבע
דיא סבע | לירון מולדובן

קפטן מכבי נתניה עשוי לחזור לקדנציה שנייה בהפועל ב"ש ויחתום לשלוש או ארבע שנים. החלוץ שפגוע ממעמדו מוכן להתפשר על שכר של כ-300 אלף יורו לעונה כדי ללבוש צהוב. האסלביינק יפתח מול אשדוד, סאבו ישולב

(גודל טקסט)

אחרי סיבוב קצר בחו"ל, דיא סבע מבין שהפועל באר שבע היא המקום הכי קרוב לאירופה בשבילו והוא צפוי ללבוש את החולצה האדומה כבר בימים הקרובים. אמש הושגו הבנות בין מלך השערים ובין באר שבע כאשר במסגרת העסקה המתגבשת נתניה דורשת תמורתו את החלוץ גיא מלמד ואולי גם שחקן נוסף.

סבע עומד לחזור לקדנציה שניה בבירת הנגב, הפעם במעמד משודרג לעומת הניסיון הקודם שלא הוכתר בהצלחה. קפטן מכבי נתניה נהנה מתמיכת הקהל המקומי, שכיבד אותו בקריאות עידוד במפגשים בין הקבוצות שהתקיימו בטרנר. מכיוון שסבע ונייג'ל האסילביינק משחקים על אותה משבצת פחות או יותר, סביר להניח שאחד מהם יידרש לבצע שינוי תפקוד. באר שבע תשקיע בנכס החדש, אם וכאשר אפשר יהיה לברך על המוגמר, סכום של שני מיליון דולר בקירוב. על פי מקורבים לעסקה, סבע יוחתם על חוזה ארוך טווח, לשלוש או ארבע שנים. אם הכול יתנהל כמתוכנן, הוא יעמוד לרשות קבוצתו המיועדת במחזור הרביעי, במשחק הבית מול בני יהודה.

בינתיים, התקדמות נרשמה במגעים להעברת שהר למכבי תל אביב. החלוץ יהיה מוכן להתפשר על כ-300 אלף יורו לעונה, ובסביבתו העריכו שמכבי תלך עליו בתנאי שלא ישולמו בעדו דמי העברה. החלוץ מתקשה להשתחרר מתחושת העלבון לנוכח התערערות מעמדו בטרנר וכבר הוסבר לו שלא יעמדו בדרכו אם ימצא קבוצה חדשה והוא מרגיש, על-פי מקורביו, שבעצם "מראים לו את הדרך החוצה". שהר היה על הכוונת של הצהובים בעונה שעברה, והוא שוב מופיע בתוכניות של סגנית האלופה. מעבר לשורות היריבה העיקרית של ב"ש במאבק על התואר יהיה כאמור כרוך מבחינתו באובדן הכנסות, אבל בסיטואציה הנוכחית הכסף הוא לא הכול בחיים, זאת בגלל מגבלות הפייר פליי הפיננסי. סירובו של שהר לעבור לבית"ר מטרפד בשלב זה את התוכנית הבאר שבעית להביא במקומו את יאקוב סילבסטר, ונראה שהחלוץ הסלובקי יגיע לטרנר בינואר על תקן שחקן חופשי.

ויש גם משחק בשבת (20:30, שידור ישיר בספורט4). מעודדת מהתחמשותה המסיבית ינסו מחר השחקנים של ברק בכר לרשום ניצחון ראשון העונה אחרי שתי תוצאות תיקו במחזורי הפתיחה. נייג'ל האסלביינק צפוי לפתוח, וייעשה שימוש גם באריק סאבו. עיקר כאבי הראש נובעים ממצוקת כוח האדם בחלק האחורי: הבלם לואי טאהא פצוע והוא בספק למשחק, כשגם עמדת המגן השמאלי תהיה כנראה מיותמת ממגן שמאלי טבעי. בצל פציעתו של אורן ביטון והרצון לאפשר למיהאי קורהוט להשלים את תקופת ההחלמה מבלי לסכן אותו, מסתמן שמתן אוחיון יפתח על כנף שמאל של ההגנה.


האסלביינק. יערוך בכורה בשבת (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי