בנתניה מפנימים את עסקת סבע: "לא נקבל סכומים כאלה"

דיא סבע
דיא סבע | דני מרון

התקדמות משמעותית בעסקה בין נתניה לאלופה בה יעבור הכוכב תמורת 1.5 מליון יורו וגיא מלמד שיעשה את הדרך ההפוכה. המנכ"ל ניב גולדשטיין מנהל את המו"מ, נדחה הניסיון להזזת משחקה של הקבוצה מול ק"ש

(גודל טקסט)

במכבי נתניה ממשיכים לעסוק הבוקר (שישי) בעסקה הגדולה ביותר של חלון ההעברות הנוכחי בה כוכב הקבוצה דיא סבע צפוי לעבור להפועל ב"ש תמורת גיא מלמד וסכום כספי. בנתניה עדיין עומדים על שלהם ודורשים סכום של שני מיליון דולר ואת מלמד כדי להשלים את העסקה, שמתגברות ההערכות שתושלם בקרוב.

בינתיים, מי שלקח צעד אחורה הוא הבעלים אייל סגל, שקיבל את ההחלטה להיכנס למו"מ בלב כבד, ומודע לרחשי האוהדים לאחר עזיבתו של ערן לוי בתחילת הקיץ. מי שמנהל את המו"מ הוא המנכ"ל ניב גולדשטיין, שנמצא בשיחות מתקדמות עם ראשי האלופה.

למרות החשש מעזיבתו של סבע, שיותיר את הקבוצה מעיר היהלומים ללא שני כוכביה הגדולים מהעונה שעברה, בנתניה מבינים שאין מנוס מסגירת העסקה: "יש רגעים שאתה נפגש עם סכומים שאתה לא יודע אם תיפגש איתם בעתיד. אי אפשר לדעת מה יהיה בינואר. אם אפשר לקבל עליו סכום כזה היום, אז זו עסקה שווה. בעידן הכסף הגדול, אי אפשר להשאיר שחקן פה בכל מחיר" אמר גורם במועדון.


נכנס למשא ומתן בלב כבד. סגל (דני מרון)

עוד נודע, כי כבר בשלב מוקדם יותר הקיץ, גיששו בבירת הנגב לגבי עסקה דומה עם נתניה, שבאותו השלב, הייתה מוכנה לשמוע רק על מכירתו לקבוצה באירופה, אך כעת, בבירת הנגב לא וויתרו לנוכח פתיחת העונה הדי מאכזבת שלהם בליגה.

במסגרת העסקה המסתמנת, נתניה תקבל את החלוץ אותו רצתה כל הקיץ, גיא מלמד, שעל מועמדותו להגיע לעיר היהלומים פורסם כאן באתר. בנתניה עוד לא ויתרו על פיראס מוגרבי, אך נראה שבסכנין לא יתפשרו על סכום של פחות ממיליון וחצי שקלים אם בכלל. גם מוטי ברשצקי מהפועל תל אביב עדיין מועמד וביומיים הקרובים נראה שדברים יזוזו בגזרת הרכש.

עוד בפן המקצועי, פאטוס בצ'יראיי ערך את אימון הבכורה שלו עם נתניה ונראה טוב, כאשר הוא צפוי להשתלב בסגל ולקבל דקות כבר ביום ראשון. דיא סבע כאמור, לא צפוי להיות חלק ממנו, גם אם העסקה לא תיסגר סופית עד האימון המסכם מחר, וזה בכפוף להתקדמות במגעים.

בינתיים, במועדון בדקו לאחרונה את האפשרות להעביר את המשחק מול עירוני ק"ש במסגרת המחזור השלישי ליום ראשון בשל המועד הלא נוח בו נקבע והציעו שמשחקה של מכבי פ"ת מול הפועל חדרה יעבור ליום ראשון. התשובה שקיבלו היא שבשל לוח השידורים הצפוף והעובדה כי גם בני יהודה מארחת ביום ראשון באצטדיון המושבה את מכבי חיפה, הדבר אינו אפשרי.



ברשצקי. צפוי להגיע לנתניה גם הוא (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי