צפו בתקציר: חדרה איבדה יתרון וסיימה ב-1:1 עם פתח תקווה

מוחמד אבו פאני מול יוסי בניון
מוחמד אבו פאני מול יוסי בניון | עדי אבישי

אחרי שני ניצחונות בשני המחזורים הראשונים, גידי קאניוק (85) מנע מהעולה החדשה את המקום הראשון - אותו איבדה למכבי תל אביב בשל הפרשי שערים - לאחר שעמאש (64) העלה את האורחת ליתרון

(גודל טקסט)

הפועל חדרה הייתה רחוקה הערב (שבת) מרחק של חמש דקות ותוספת זמן מלהישאר הקבוצה המושלמת היחידה בליגת העל בתום שלושה מחזורים, אך שער שוויון מאוחר של מכבי פתח תקווה קבע חלוקת נקודות במפגש בין הקבוצות באצטדיון המושבה ושלא נותרו עוד קבוצות עם מאזן מושלם בליגה.

הקבוצה של ניסו אביטן שוב הוכיחה שפתיחת העונה שלה לא הייתה מקרית והציגה כדורגל חיובי, כשגם בצד ההגנתי האורחים עצרו כמעט בצורה מוחלטת את המלאבסים ששיחקו ללא מנור סולומון הפצוע.

בדקה ה-64 סלים עמאש בעט מצויין לפינה השמאלית כדור שטוח וחד והכניס את האורחים לטירוף. אלא שהמלאבסים שוב הוכיחו שגם במשחק בינוני שלהם, האיכות בחלק ההתקפי עושה את שלה וגידי קאניוק (85) שמר את קבוצתו על מאזן נטול הפסדים.

אביטן.
אביטן. "עד שלא נבטיח הישארות, נתמקד בזה" (עדי אבישי)

מאמן חדרה ניסו אביטן אמר לאחר המשחק: "אנחנו מרוצים מאיך ששיחקנו. זה תמיד מאכזב לספוג שוויון בדקות האחרונות, אבל אנחנו לא חזירים ויודעים שהקבוצה במצב בסדר. אם אנחנו מסתכלים על פתיחת העונה, אנחנו מרוצים. אין לנו פנטזיות שנהיה קבוצת צמרת. אנחנו באים כל שבוע כדי להראות שאנחנו קבוצה טובה לליגת העל. כרגע השאיפה היא עדיין להישאר בליגה. אנחנו לא מורידים ציפיות: אם נתחיל להתפזר, נשלם את המחיר. אם נהיה במחזור ה-20 במקומות חמישי עד שביעי, אתם תשמעו מאיתנו על מטרות חדשות. עד שלא נבטיח הישארות, נתמקד רק בזה".

השיפור לעומת גביע הטוטו: "לבנות קבוצת כדורגל זה תהליך. עברנו טלטלה בקיץ. בגביע הטוטו לא היה לנו סגל מלא וחלק מהשחקנים לא עשו הכנה מלאה. גם היום חלק מהחילופים שלי נובעים מכושר גופני. חיזוק? נגמר לנו הכסף".

לעומתו, מאמן פתח תקווה אלישע לוי היה פחות אופטימי: "אנחנו מאוכזבים כי בבית אנחנו רוצים לנצח. אבל חדרה באו והבקיעו שער, ונאלצנו לרדוף אחריהם. פיגור במשחק שני ברציפות? מבחינתו זו נקודה חיובית. החוכמה היא לא להיבהל מפיגור ואנחנו עושים את זה יפה. אבל זו לא שיטה להגיע כל משחק לפיגור כי בסוף נפסיד".

אלישע לוי.
אלישע לוי. "יוסי בניון עשה את המקסימום" (עדי אבישי)

פתיחת העונה: "מבחינת נקודות, אולי חסרה לנו נקודה אבל זה סביר".

חיזוק: "הבאנו חלוץ שייקח לו קצת זמן. נעשה מה שכולם עושים: ננסה לחזק את הקבוצה. ראינו את החשיבות של העומק בסגל ללא מנור. אבי עושה את העבודה מאחורי הקלעים".


על יוסי בניון
: "הוא עשה את המקסימום והיה מאוד מחוייב. יש משחקים טובים יותר וטובים פחות. אני מקווה שהוא יישאר, אבל אני לא יכול להתחייב על שום דבר. בוא נראה מה יקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי