קאיו עשוי לעבור להפועל ת"א: "חדרה לא רצתה ואנחנו כן"

קאיו
קאיו | ערן לוף

הברזילאי של מכבי חיפה הוצע לאדומים ללא תמורה כספית, הירוקים צפויים לשלם את מרבית שכרו אם יעבור. גורם: "זו תהיה טעות לצרף אותו". פיפ"א שיגרה מכתב לאדומים: שלמו 40 אלף יורו לשובשיץ'

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיבלה ברגשות מעורבים את תוצאת התיקו 1:1 שהשיגה אתמול (שבת) עמוק בתוספת הזמן נגד בני סכנין. שחקן בקבוצה אמר לאחר המשחק: "בשנים האחרונות הפועל תל אביב תמיד מתקשה במשחקים מול סכנין באצטדיון דוחא. השער המשווה בדקה ה-92 הוכיח נחישות, ובנוסף כך לכבוש גול בדקה ה-90 תמיד מוסיף ביטחון להמשך הדרך".

המאמן קובי רפואה עדיין מעוניין לחזק את הקבוצה והוא מקווה שההנהלה תחליט ברגע האחרון לצרף שחקן נוסף. כזכור חלון העברות ייסגר מחר בערב. "לא כל שחקן שאני רוצה לצרף, המועדון יכול להביא. נראה שעד חודש ינואר לא נחתים שחקנים חדשים. נצום ביום כיפור ויהיה בסדר", אמר מאמן האדומים. ראשי המועדון מבינים שהקבוצה זקוקה לחיזוק נקודתי בהגנה ובקישור ההתקפי, אבל בהנהלה זוכרים את התנהלות המועדון בשנים האחרונות שהובילה לפירוק ולכן דואגים לשמור על תקציב שפוי. גורם במועדון אמר: "הסגל הנוכחי יכול להצליח וכל השיקולים נעשו בכובד ראש ובהבנה מקצועית במקביל לתקציב. אם לא יצורף עד מחר שחקן שיוכל להשפיע בטווח הקרוב, פשוט נמתין לחודש ינואר".

רפואה ציין לא אחת שהקבוצה תתבסס על שחקנים ישראלים שיובילו אותה והזרים יהיו פחות דומיננטיים. גורם בסביבת המועדון התייחס לסוגיה: "אומרים לנו דברים שכולנו יודעים. מדברים על הירידה בכושר של המגן השמאלי מרווין פירסמן לעומת העונה שעברה בליגה הלאומית ושוכחים שהוא הגיע ממועדון בליגה השנייה ולא מהליגה הראשונה באיטליה". במועדון משבחים את משחקם של שני הבלמים אדי גוטליב ואוראל דגני שייצבו את ההגנה ואת החלוץ הסרבי פיסל מוליץ' שכניסתו לקראת סיום המשחק גרמה להתעוררות התקפית.


"זו תהיה טעות להביא אותו". קאיו (ערן לוף)

בצוות המקצועי רוצים לצרף את אופיר מזרחי ממכבי חיפה, אבל העסקה תהיה תלויה קודם כל בקבוצה הצפונית, וכך גם בנושא הקשר הברזילאי של בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו. מי שכן עשוי להגיע מהכרמל הוא קאיו הברזילאי שצפוי להצטרף ללא תמורת כספית.

הירוקים כידוע מנסים למצוא לברזילאי, שהגיע לכרמל עם הר של ציפיות, קבוצה ובעקבות כך השחקן הוצע לאדומים. אם אכן יצטרף, הפועל תל אביב תשלם רק כ-70 אלף יורו ושאר השכר יושלם על ידי מכבי חיפה. גורם במועדון העביר ביקורות על המהלך: "הפועל חדרה לא רצתה אותו. זו תהיה טעות להביא שחקן התקפה נוסף". עד מחר יתברר אם הקשר מוטי ברשצקי יעבור למועדון אחר, לאחר שסכום ההשאלה ואופציית הרכישה שלו שעמד על מיליון שקלים קוזז בחצי. בנוסף, במועדון פועלים למציאת קבוצה לבלם אולריך מלקה באחת מקבוצות הליגה הלאומית.

בתוך כך, בתוך כך, האדומים קיבלו מכתב מפיפ"א בנוגע לחוב לקשר דאמיר שובשיץ'. במכתב הובהר לאדומים שהם צריכים לשלם 40 אלף יורו עד ה-27 בספטמבר לפני שיינקטו כלפיה צעדים משמעתיים. בנוסף, תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את הפועל תל אביב לדין משמעתי בגין התפרצות לשדה המגרש. הדיון יתקיים ביום חמישי ה-20 בספטמבר בשעה 17:00.

אופיר מזרחי. יעבור להפועל תל אביב? (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי