קאיו עבר להפועל תל אביב: "הקהל מדהים". בואטנג חתם

קאיו אלבש
קאיו אלבש | אתר רשמי

הברזילאי יזכה להשלמת שכרו ממכבי חיפה, האדומים ישלמו לו רק 110 אלף יורו וכך נסללה דרכו למתחם חודורוב: "שמח מאוד, מחכה ללבוש את המדים האדומים". גם הקשר הצטרף באופן רשמי, גלבאן נשאר, אולריך מלקה הושאל

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הצליחה להשתחרר מקאיו הברזילאי כדי לרשום את סיידובה סומא ומי שניצלה זאת היא לא אחרת מהפועל תל אביב, שתשלם רק 110 אלף יורו עד סיום העונה פלוס שכר דירה ואת שאר משכורתו המלאה של הברזילאי בכרמל ישלמו הירוקים.

קאיו אלבש, בן 32, נרכש על ידי מכבי חיפה בקיץ שעבר מגראסהופרס, אולם לא הצליח להטביע את חותמו וכבש רק פעם אחת ב-2017/18 במסגרת הליגה, הוסיף עוד שניים בגביע הטוטו ושער אחד בגביע המדינה. היום (שני), כשלוש שעות לפני שחלון ההעברות נסגר רשמית עד ינואר, הוא חתם על חוזה בחודורוב.

"אני מאוד שמח להגיע להפועל תל אביב", אמר לאתר הרשמי של המועדון, "אני מלא מוטיבציה להצליח כאן ואעשה הכל בשביל לעזור להפועל לעמוד במטרותיה העונה. בשנה שעברה שיחקתי נגד הפועל בגביע ואני זוכר את האווירה במשחק, האוהדים כאן מדהימים ואני אוהב את זה. מחכה כבר ללבוש את המדים האדומים".

ועכשיו לדרום אמריקאי אחר. הפועל תל אביב ניסה להגיע להסדר עם שחקנה הארגנטינאי פדרו גלבאן, במסגרתו הוא יהפוך לשחקן חופשי תמורת 33 אלף דולר שיקבל מהקבוצה, אולם הוא סירב לחתום וימשיך בקבוצה כרגיל. לשחקן חוזה לעונה הקרובה בקבוצה על סך 100 אלף דולר, אותם דרש לקבל במלואם מהאדומים באמצעות תביעה שהגיש למוסד לבוררות.

"פדרו הוא שחקן הפועל תל אביב. יש לו חוזה ברור ושום החלטה שעליה לא חתם אינה תקפה. הוא ימשיך להגיע מחר וגם הלאה לאימוני הפועל תל אביב", אמר מקורב לקשר. בתוך כך, גם הקשר

עמנואל בואטנג, שהגיע להיבחן ואף שוחרר, חתם רשמית ברגע האחרון ולהפתעת אנשים במועדון. הקשר שמתפקד גם כחלוץ שני הגיע בינואר האחרון לאלופת גאנה ורשם במדיה 14 הופעות בכל המסגרות. מי ששילם את המחיר הוא הבלם אולריך מלקה שהושאל לבני לוד מהליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי