אוהדי בני יהודה זועמים על מכירת סתיו פיניש לנתניה

פיניש, גולסה
פיניש, גולסה | אריאל שלום

הקשר נמכר ליהלומים עבור כ-400 אלף שקלים לאור העובדה שחוזהו מסתיים בקיץ 2019 ואנשי "גייט 9" תקפו: "הנהלה שמטרתה היחידה היא להשמיד את המועדון והקהל שהוא שום דבר עבורם"

(גודל טקסט)

ראשי בני יהודה ניסו אתמול (שני) לנצל את היממה האחרונה של חלון ההעברות כדי לנסות ולהחתים חלוץ לחיזוק החלק הקדמי, אולם הניסיונות לא צלחו וכעת במועדון יבחנו צירוף של שחקנים חופשיים, שיגיעו במטרה לחזק את הסגל הדי דליל של הקבוצה. הכתומים ניהלו מגעים עם הפועל חיפה כדי לצרף את החלוץ היווני ת'נאסיס פאפאזוגלו, אך לא הגיעו להסכמות עם קבוצתו של יואב כץ, בעיקר בנוגע לחלוקת תשלום שכרו של היווני. בבני יהודה הסכימו להשתתפות חלקית, בעוד שהחיפאים דרשו שכל שכרו של החלוץ ישולם על ידם וכך, בסופו של דבר, הסתיים ניסיון ההעברה.

שחקן נוסף שכבר לא ילבש את את מדי הקבוצה הוא הקשר סתיו פיניש בן ה-26, שנמכר תמורת כ-400 אלף שקלים למכבי נתניה. פיניש, שגדל במועדון מגיל 14 ולמעשה הפך להיות אחד הסמלים של הקבוצה בשנים האחרונות ואף חתום על הפנדל המכריע שהביא את הגביע לשכונה בגמר נגד מכבי תל אביב, היה אמור לסיים את חוזהו בסיום העונה הנוכחית ומזה מספר שבועות ניהל משא ומתן להארכת חוזהו. פיניש נעלב מאוד מההצעה שקיבל וסירב לחתום על הארכת החוזה ובקבוצה מנגד הגיבו בהוצאתו מהסגל ואת כל המשחקים האחרונים הוא ראה מהיציע. יש לציין שמכירתו של פיניש נראית מעט תמוהה, בעיקר על רקע העובדה שהסגל די דליל וכבר עזבו אותו מספר שחקנים מאז תחילת הקיץ.

בבני יהודה טוענים כי ההצעה שקיבל הייתה מכובדת מאוד ובשכר גבוה פי כמה מהשכר שקיבל בעונות האחרונות ולא היו מוכנים בשום אופן לשדרג את ההצעה. שתי קבוצות בבלגיה, אחת מהן היא לוקרן, בה משחק המגן עומרי בן הרוש, הביעו עניין רציני מאוד בקשר והיו מוכנות להיכנס למשא ומתן עם בני יהודה לצירופו בינואר, אך בסופו של דבר הגיעה ההצעה מנתניה בה חתם פיניש לשלוש השנים הקרובות בשכר הנאמד בכ-120 אלף דולר לעונה.


פיניש. גם קבוצות מחו"ל הביעו עניין, אך הוא עבר לנתניה (דני מרון)

אוהדי הקבוצה, אנשי ארגון האוהדים "גייט 9", פרסמו הבוקר פוסט זועם ברשתות החברתיות ובו נכתב בין השאר: "בצעד הזוי וחסר תקדים, סתיו פיניש אחד השחקנים היותר אהובים על הקהל ושחקן הבית שלנו, נמכר למכבי נתניה. סתיו פיניש היה אחד מהשחקנים היותר חיוביים שידענו במועדון, ילד שאוהב מאוד את הקבוצה ואחד מהשחקנים שיותר מחוברים לקהל. בנוסף סתיו פיניש חתום על אחד הרגעים הכי גדולים בהיסטוריה של המועדון שלנו כשכבש את הפנדל המכריע שהביא לנו גביע, גביע שכנראה במבט לאחור יסמל את תחילת הסוף שלנו.

"ההנהלה הזאת שוברת שיאים של עצמה עם סגל שהולך ונחלש ככל שמתקדמים בעונה ושחקני בית וסמלים שפשוט הולכים ונעלמים עם טריקת דלת בפנים. לנו נגמרו המילים כלפי ההנהלה הזאת שמראה לכולם שהמטרה היחידה שלה היא השמדת המועדון הזה ושהקהל הוא פשוט שום דבר עבורם. מכאן אנחנו מאחלים לסתיו פיניש המון בהצלחה גאים בך ותומכים בך במהלך הזה. כנראה שגם שחקנים מחוץ לקבוצה וגם מתוך הקבוצה מבינים שהיום צריך להתרחק מבני יהודה כמו מאש ולא סתם שחקנים לא מעוניינים להגיע", נכתב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי