שיש נטש את האימון, בפ"ת ינסו להכשירו למכבי חיפה

עאבד מול שיש
עאבד מול שיש | דני מרון

בהיעדרו של הקפטן הפצוע פסר, דנינו עשוי להיות מוסט לעמדת המגן בשבת (19:30 בספורט3). חביבו, שיקבל את המספר 7, צפוי לערוך רק היום את אימון הבכורה: "צריך להיזהר שלא יחזור מהר מדי וייפצע"

(גודל טקסט)

לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות מול בני יהודה והפועל חדרה, מכבי פתח תקווה תפתח בשבת סדרה של שלושה משחקים לא קלים כשתתארח בסמי עופר אצל מכבי חיפה (שבת, 19:30 בספורטHD3) ולאחר מכן תפגוש את הפועל חיפה והפועל באר שבע.

הקפטן נאור פסר שסובל מקרע קטן ייעדר ובקבוצה יעשו מאמצים להכשיר את המגן גל שיש, שסבל מכאבים והתכווצות בשריר וניסה להתאמן באימון ביום שלישי, אך נטש אותו ובכל אופן הבהיר לצוות המקצועי כי יעשה הכל כדי לשחק. אם לא יהיה כשיר, עומר דנינו עשוי להיות מוסט לעמדת המגן השמאלי.

בסיטואציה דומה נמצא גם החלוץ חביב חביבו. למרות שעדכן כבר עם הגעתו שאינו נמצא בכושר משחק, בקבוצה היו רוצים לראות את חביבו משחק מספר דקות אפילו כבר במשחק החוץ בשבת, אך נכון לרגע זה, חביבו שצפוי ללבוש את הספרה 7 אפילו לא ערך אימון אחד יחד עם הקבוצה וצפוי לעשות זאת רק היום. "צריך להיזהר איתו. חשבנו אולי שהוא ייכנס לעניינים מהר יותר, אבל אם זה יקרה הוא עלול להיפצע. צריך לזכור שהוא לא שיחק כמעט תשעה חודשים" אמרו במועדון. החלוץ פאדי זידאן, שהיה אמור לעזוב את הקבוצה והיה במו"מ עם נצרת עלית ומרמורק, נשאר לבסוף בקבוצה וישחק עד ינואר לפחות במלאבס.


לפחות עד ינואר הוא יישאר. פאדי זידאן (דני מרון)

בנושא אחר, ביום שישי הבא 28/9 ייערך טורניר אוהדים ושחקני עבר במתחם האימונים של הקבוצה כשבין השאר יתקיים משחק ראווה בין גיבורי בלגרד לאגדות העבר של הקבוצה. בין המשתתפים: עומר גולן, גולן מלול, מוראד מגמדוב, סלים טועמה, כפיר אדרי, דורון רבינזון, איסמעיל עמר, שרון צופין, איתן פריינטה, גיא יצחק, יוסי אופיר ועופר שיטרית. על הקווים יעמדו המאמנים זאביק זלצר ומשה מאירי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי