קובי רפואה: כשמציעים לך שחקן כמו קאיו, קשה לסרב

קובי רפואה
קובי רפואה | דני מרון

מאמן הפועל תל אביב התייחס לשחקן הרכש שהגיע ממכבי חיפה ברגע האחרון: "מקווים שיעשה את השדרוג אצלנו", לעומס בחלק הקדמי: "מן הסתם יהיו כאלה שלא ישחקו" וליריבה ביום שבת: "ק"ש מצוינת אך מסתכלים על עצמנו"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עורכת בשעה זו (15:00) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה הקרוב מול עירוני קריית שמונה ביום שבת (17:45, ספורט4).

מאמן הקבוצה, קובי רפואה, התייחס לשינויים בסגל, לשחקני הרכש החדשים ולמפגש מול קריית שמונה ביום שבת הקרוב. תחילה התייחס לרכש החדש והמסקרן, קאיו הברזילאי שהגיע ממכבי חיפה בהשאלה ביום האחרון של מועד ההעברות: "באופן כללי אני מבסוט מהסגל. כשמציעים לך שחקן כמו קאיו, קשה לך להגיד לא. אנחנו מקווים שיעשה את השדרוג אצלנו, מצבו הגופני לא טוב כיוון שהוא לא התאמן באופן סדיר במהלך השבועות האחרונים, אך אני מאמין שהוא ישדרג אותנו, אין לי שום טענות לגבי הסגל וגם לא היה לי לפני כן. לקאיו לא הלך בחיפה, אך לא כל שחקן יכול להצליח בכל קבוצה".

על החתמתו של עמנואל בואטנג הצעיר: "זוהי החתמה לטווח ארוך, חלק מהמדיניות של המועדון היא קידום שחקנים צעירים. אנחנו נעבוד איתו על הדברים והוא יהיה שחקן מצויין. התפקיד שלו הוא קשר 50 50 ולשם כך הבאנו אותו, בטוח שההחתמה תתברר כטובה בהמשך".


קאיו במדי מכבי חיפה. בהפועל מאמינים שישדרג אותם (ערן לוף)

השינויים בסגל והעומס בחלק הקדמי: "דברים משתנים בקבוצה תוך כדי תכנון, לדוגמא רז שלמה שעכשיו הוא ברוטציה שלנו והוא בלם העתיד של המועדון. יש לנו קבוצה טובה והסגל שלנו מצוין ואני מאמין בהם מאוד, המלחמה בחלק הקדמי תהיה גבוהה מאוד. זה בסדר שיש סגל גדול ותחרות על ההרכב".

היריבה במשחק הקרוב: "המשחק מול קריית שמונה קשה מאוד, היא יריבה איכותית ויש לה את הדברים הטובים שלה. מאמין שעם הקהל נראה טוב יותר. הליגה מאוד שיווניות וקשה לנצח. אנחנו רוצים למצוא את האיזון ולחבר שלושה – ארבעה ניצחונות רצופים.

על ספסולו של פייסל מוליץ': "כל שחקן שלא משחק הוא מאוכזב, זה בסדר וטבעי. מוליץ' בחור טוב ולא יפגע בקבוצה. מבחינתנו הכל בסדר, לא צריך לעשות מזה סיפור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי