איביץ': "אני לא מפחד מרצף המשחקים שלפנינו, להפך"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

הצהובים יתארחו בשבת בעיר היהלומים (20:30, ישיר בספורט4), לפני גמר גביע הטוטו נגד מכבי חיפה והדרבי בליגה. המאמן אמר במסיבת עיתונאים: "אנחנו משחקים נגד קבוצה חזקה, לא נגד שחקן כזה או אחר שעזב או נשאר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים המסורתית בצד אימון נוסף לקראת המשחק בשבת מול מכבי נתניה (20:30, ישיר בספורטHD4) שייפתח עומס של שלושה משחקים בתשעה ימים: כאמור המפגש מול היהלומים, ביום רביעי ייערך גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה וביום שני לאחר מכן הדרבי הגדול מול הפועל תל אביב, אותו יארחו הצהובים.

את מסיבת העיתונאים פתח אייל גולסה, שאמר: "מצפה לנו משחק קשה בשבת ואנחנו מתכוננים בהתאם. מכבי נתניה אף פעם לא הייתה יריבה קלה".

הרוטציה והעומק בספסל: "אני חושב שעודף השחקנים הוא דבר מצוין שגורם לתחרות והתחרות הזאת מוציאה מאיתנו רק דברים טובים".

גולסה.
גולסה. "גם בלי ערן לוי ודיא סבע, נתניה קבוצה קשה" (עדי אבישי)

היריבה וההכנות למשחק: : "נכון שנתניה עוברת שינויים אבל גם בלי ערן לוי ודיא סבע זאת קבוצה טובה. אנחנו מתכוננים למשחק נגד נתניה, לא נגד שחקן כזה או אחר. כולנו בכושר טוב ואני שמח שהקבוצה נראית טוב, למרות זאת, אנחנו תמיד שואפים להשתפר. המאמן החדש הביא עימו דברים חדשים וטובים ואנחנו עובדים אצלו קשה מאוד ומצפים לתוצאות".

"השחקנים שחזרו מהשאלה הגיעו בכושר נהדר ותרמו המון לקבוצה בעיקר לקישור. שחקנים כמו גלזר וברסקי עוד יתרמו לנו הרבה".

המאמן ולאדן איביץ' אמר: "מצפים לנו שלושה משחקים קשים בתשעה ימים. הראשון הוא נגד נתניה בשבת ואחר כך עוד שני משחקים, ברביעי ובשני שאחריו. אבל אני לא מפחד מהרצף הזה של המשחקים. להיפך".

היריבה, שעשתה שינויים נחשבים בחלון ההעברות: "אנחנו משחקים בשבת נגד מכבי נתניה לא נגד שחקן זה או אחר שעזב או שהגיע. עלינו להיות במצב הכי טוב שאפשר, להגיע ולתת מה שאנחנו יודעים במטרה לנצח את המשחק. נגיע מרוכזים לנתניה. זו קבוצה טובה. נצטרך להגיע מרוכזים ולתת מאה אחוז מעצמנו כדי לנצח את המשחק".

איביץ'.
איביץ'. "יום כיפור היה דבר חדש ומעניין עבורי" (אודי ציטיאט)

"אנחנו נמצאים בתחילתה של עונה ובכל אימון אני מבקש מהשחקנים שלי לתת הכל ולהשתפר בכל משחק ומשחק".

אשר לפגרות ולהשבתת האימונים בראש השנה וביום הכיפורים סיפר איביץ': "זה היה דבר חדש ומעניין עבורי".

על מתן חוזז: "שחקן חשוב. אנחנו מודעים ליכולות שלו. הארכנו לו את החוזה והוא עובד קשה מאוד ומצפה להזדמנות שלו. אשר להתקפה, אין אף שחקן שיכול לראות עצמו בטוח בהרכב. אף אחד לא אמר לי ששחקן זה או אחר חייב לשחק. אני מחליט מי יעלה לשחק בכל משחק לגופו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי