להתראות, וסרמיל: הפועל ב"ש נכנסה למתחם האימונים החדש

אריאל הרוש, מאור מליקסון, אורן ביטון
אריאל הרוש, מאור מליקסון, אורן ביטון | אודי ציטיאט

האלופה עזבה את הבניין הנוסטלגי לטובת המתקן החדיש, המכונה "קרינגטון של באר שבע", ותהנה בין השאר ממותרות כמו ג'קוזי, סאונה, חדר מדיה ועוד. גם האקדמיה שפועלת בשיתוף עם אתלטיקו מדריד נהנית מהמתחם

(גודל טקסט)

מעט לפני שאסי רחמים ערך אתמול (חמישי) חשבון נפש מול פני האומה, פינתה הפועל באר שבע את משרדיה ואת הציוד מאצטדיון וסרמיל ונכנסה לקומפלקס האימונים החדיש הצמוד לטרנר. לרשותם של הנשיאה אלונה ברקת, המאמן ברק בכר, מנהל הקבוצה אביתר אילוז ובעלי תפקידים נוספים הועמדו משרדים חדשים. מתכנני הפרויקט מתכוונים להניח על הרצפה בלשכתה של אלונה רצועות דשא סינטטי שישוו למקום את האווירה המתאימה. השחקנים שזכו אתמול להכיר מקרוב את ביתם החדש ייהנו בסיום פעילותם המאומצת מחדרי סאונה, בריכת קרח ואמבטיית ג'קוזי.

המבנה החדש הוא דו-קומתי, ומשתרע על פני שטח גדול הכולל מגרשי אימונים, מחסני ציוד, חדר מדיה וחדרי כושר. האקדמיה שפועלת במקום בשיתוף אתלטיקו מדריד נהנית אף היא ממנעמי המתקן המתוקתק. בקומה העליונה הוכשר חדר אוכל, בעוד שהאפסנאי פנחס אוחנה שהיה אדם עסוק מאוד לאחרונה כבר לא יוכל להתלונן על צפיפות ומטרדים סביבתיים בממלכתו שבקומת הקרקע. ב"קרינגטון (מתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד) של הפועל באר שבע" יש את כל התנאים והפינוקים ששחקן הכדורגל המקומי היה יכול רק לחלום עליהם. בפרויקט החדש הושקעו מיליוני שקלים, כספים עירוניים ותרומות של בעלי עסקים מקומיים.

לקראת הריסת האצטדיון על שם ארתור וסרמיל תעתיק קבוצת הנוער "השלושה באר שבע" את פעילותה למגרשי האימון ששימשו עד היום את בית"ר באר שבע, מהלך שישתלב עם חנוכת מגרשי האימון החדשים ביציאה הדרומית מהעיר. לנוכח ההתפתחויות גוברות ההערכות שעיריית באר שבע, האחראית למהפכת המגרשים בעיר, תעביר בקרוב את המפתחות של "וסרמיל" לקבלן שזכה במכרז להקמת מגדלי מגורים על חורבותיו של האצטדיון המיתולוגי.

שחקני הפועל באר שבע באימון.
שחקני הפועל באר שבע באימון. "התלהבו מהמסכים השטוחים"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי