צפו בתקציר: איבנצ'יץ' כבש בדקה ה-88, אשדוד חילצה 1:1 ברעננה

יוסיפ איבנצ'יץ'
יוסיפ איבנצ'יץ' | לירון מולדובן

הקבוצה של קורצקי שלטה יותר וגם עלתה ליתרון משער של ארשיד (29), אבל חלמה ונתנה לקרואטי שכבש גם נגד הפועל באר שבע להשוות בדקות הסיום ולהצמיד את האורחת לקבוצות הצמרת

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על הפועל באר שבע, מ.ס. אשדוד ממשיכה להראות רוח לחימה והיום (שבת) חילצה תיקו 1:1 דרמטי אצל הפועל רעננה, למרות שהיתה בפיגור לאורך רוב המשחק ולא הצליחה להגיע להרבה מצבים.

המארחת שלטה ללא עוררין ותקפה יותר, כשהיא לא נותנת לחבורה של בלגויה מילבסקי ליצור יותר מדי מצבים. בדקה ה-29 זה השתלם עם שער נהדר של כרם ארשיד, שקיבל ממירקו אורמוש כדור ורחב וכבש בנגיעה. הדומיננטיות של רעננה נמשכה גם במחצית השנייה, אבל השחקנים של קורצקי לא הצליחו להגדיל את היתרון. לקראת הסיום הם כנראה כבר ראו את שלוש הנקודות בכיס, אחרת אי אפשר להסביר את ההירדמות. אף אחד לא סגר את יוסיף איבנצ'יץ' שהתרומם לכדור הגובה של טום בן זקן ונגח פנימה את השוויון.

הקרואטי שכבש גם את שער הניצחון נגד האלופה בשבוע שעבר חתום על עוד תוצאה יפה לאשדוד, ששולחת אותה לפחות זמנית למקום השלישי. בשבוע הבא יוכל מילבסקי לשפר עוד יותר את מצבה של אשדוד נגד מכבי נתניה שפתחה את העונה בצורה חלשה. רעננה, לעומת זאת, כבר כמעט קיבלה בשורות טובות לאחר התבוסה למכבי תל אביב בשבוע שעבר, אבל תזדקק ליותר מזה נגד בני יהודה במחזור הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי