דסה: לא משנה אם ניסיתי לבעוט או למסור, העיקר שניצחנו, איביץ': היה לנו זמל

אלי דסה
אלי דסה | דני מרון

המגן שכבש את שער הניצחון ב-1:2 על מכבי נתניה אמר בסיום: "צריך לזכור שהיא אחת היריבות הקשות בליגה". איביץ': "זה ניצחון החוץ הראשון העונה וזה לא טוב". ברדה: "בטוח שנגיע למקומות טובים יותר"

(גודל טקסט)
זה לא היה קל, אבל מכבי תל אביב גברה הערב 1:2 על מכבי נתניה משער של אלי דסה בדקה ה-80 ונשארה בלתי מנוצחת בליגה ועם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים בליגת העל.


המאמן המנצח ולאדן איביץ' שמר כהרגלו על איפוק בסיום: "זה ניצחון חוץ ראשון העונה וזה לא טוב. אבל אני מקווה שזה יימשך. במחצית השנייה לא שיחקנו טוב ולא כמו שרצינו ובטוח שצריך לשפר את זה. היה לנו מזל והיו להם הזדמנויות מסוכנות במצבים נייחים וצריכים לעבוד על זה. צריכים לעבוד קשה על הדברים הרעים ועל הדרך בה אנחנו רוצים לשחק, לשחק חזק יותר, להחזיק יותר בכדור וליצור יותר מצבים".

על אומר אצילי שעלה מהספסל: "מי שעלה כמחליף זה לא אומר שהוא לא שחקן הרכב. זה תלוי ביריבה ובהחלטות שאנחנו מקבלים. המשחק הבא הוא בעוד שלושה ארבעה ימים ימים וישחקו בו שחקנים שלא שיחקו היום".


ההפרש מהפועל באר שבע: "לא אומר לי כלום. לא מתרכז בקבוצות אחרות, רק בנו".


דסה.
דסה. "כבודה של הפועל באר שבע במקומה מונח" (דני מרון)


כובש שער הניצחון אלי דסה נשאל בסיום אם התכוון לבעוט או למסור ואמר: "זה לא משנה, העיקר שניצחנו. זה מה שחשוב. אולי לא הצגנו יכולת טובה, אבל צריך לזכור שקודם כל מכבי נתניה אחת היריבות הקשות בליגה שמשחקת כדורגל נהדר. היה משחק קשוח עם הרבה מאבקים וידענו שזה מה שמחכה לנו ושיילך קשה נגדם. שמח שעמדנו בציפיות שלנו לנצח".


אם זה היה מזל של אלופים: "גם בשנה שעברה היו משחקים כאלה שידענו לנצח. צריך לבחון את זה לאורך זמן ולראות שאנחנו מצליחים לעשות את זה. לא צריך להסתכל על הפועל באר שבע, כבודה במקומה מונח. צריכים להתרכז רק במכבי ת"א והדרך עוד ארוכה".


חצי מצמד המאמנים של מכבי נתניה, שי ברדה, היה אופטימי בסיום למרות ההפסד: "המחצית השנייה הכי טובה שלנו העונה. ביטלנו כמעט לחלוטין את מכבי תל אביב. לא זוכר פעולה שעשו חוץ מהשער. כל הכבוד להם, אבל נמשיך להתמקד בעצמנו. אני גאה בבחורים. צריך לחבק אותם ולתת להם להאמין שזה יגיע אחרי התהליך הארוך שעברנו.


"נצא מחוזקים ונלמד מההפסד. הייתה לנו בעיה בקבלת החלטות ותקפנו עם שבעה או שמונה שחקנים בחצי שלהם ולפעמים זה הולך פחות טוב. יש שחקנים חדשים. אני כל כך גאה בהם שהם מאמינים בתהליך. זאת תקופה מאתגרת. חלק המתפקיד שלנו הוא להביא את הקבוצה למקומות יותר טובים והיא תגיע, אני בטוח. כי מכבי נתניה שיחקה כדורגל טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי