בפתח תקווה מאושרים: "יש בקבוצה השנה הרבה מאוד אופי"

אלישע לוי
אלישע לוי | ערן לוף

בשורות טובות ללוי: סולומון התבשר כי סובל משטפי דם בלבד ויחזור במחזור הבא. מחמאות לקאניוק "לא יהיה קל להשאיר אותו בסוף העונה". בניון: "אפשר לסיים במקום השלישי וגם בתחתית". התלבטות לגבי שיתוף חביבו

(גודל טקסט)

אושר גדול במכבי פתח תקווה לאחר הניצחון אמש (שבת) 1:2 על מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר, שהעמיד את מאזנה של הקבוצה על שמונה נקודות מתוך שתיים עשרה אפשריות, מאזן אשר מעמיד את המלאבסים במקום השני בטבלה.

הקבוצה של אלישע לוי דווקא לא פתחה בצורה טובה את המשחק ונקלעה לפיגור, כשלמזלם של המלאבסים חניכיו של פרד רוטן לא היו חדים מול השער. "צריך להגיד שיש לקבוצה הזאת גם מזל. כמו במשחק מול בני יהודה, גם אתמול יכולנו לרדת בפיגור של 0:3 בהפסקה" אמרו שחקנים. אבל דבר נוסף שיש לחניכים של לוי והרבה, זה אופי: אמש היתה הפעם השלישית ברציפות שפתח תקווה חוזרת מפיגור, אלא שהפעם זה גם סידר שלוש נקודות. "אנחנו אולי לא גדולים, אבל צריך להודות שלקבוצה של השנה לפחות בינתיים, יש הרבה אופי".

גידי קאניוק הוכיח שכשמנור סולומון לא על המגרש הוא ממלא את התפקיד כשכבש שער שני בשני מחזורים והיה מעורב גם בשער הראשון. הקשר, אשר מושאל מקבוצת פחטאקור, מחזיק בחוזה רק עד תום העונה ואם יירצו להשאירו בפתח תקווה ייאלצו לשלם קרוב למיליון יורו. "זה לא יהיה קל להשאיר אותו אבל הוא ביכולת פנטסטית. השער אתמול רק היה הבונוס למשחק הטוב שלו". לקבוצת האם שלו אופציה על הקשר לשנתיים נוספות ובכל מקרה השאיפה היא שקאניוק יספק עונה טובה ובכל מקרה יימכר.

מי שעוד זכה למחמאות היה עומר דנינו. הבלם, שראה את תומאש סיבוק וז'והאן מרסיאל פותחים את העונה בצורה טובה, נכנס אמש כמחליף ולא בפעם הראשונה ואף בישל את שער הניצחון. במועדון סיפרו, כי למרות העובדה שכרגע ישנה שביעות רצון מצמד הבלמים, דנינו ששיחק אתמול כמגן ימני במקום עודד אלקיים שנפצע (סובל מרגישות) והרשים, עשוי להילקח בחשבון גם בעמדה זו.

המאמן והשחקנים חוגגים בסיום.
המאמן והשחקנים חוגגים בסיום. "יש לנו גם הרבה מזל" (ערן לוף)

ומה בנוגע לפצועים? מנור סולומון עבר ביום שישי האחרון בדיקת MRI נוספת כדי לאשר שאינו סובל מפציעה חמורה ותוצאותיה חיוביות: הקשר המוכשר סובל רק משטפי דם ועל פי ההנחיות, הוא זה שיקבע מתי לחזור לאימונים על פי כאביו. בכל אופן, הוא צפוי לשחק ביום שבת מול הפועל חיפה. הקפטן נאור פסר, שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי נח השבוע וערך אימוני ריצה קלים, כשבאמצע השבוע הוא צפוי לנסות ולחזור להתאמן ולאחר מכן תתבצע הערכת מצב לגבי המשחק בשבת.

בקבוצה היו רוצים לראות את חלוץ הרכש חביב חביבו משחק בשבוע הבא מול הפועל חיפה, כאשר גם יושב הראש אבי לוזון ציין כי הוא נראה טוב באימון וכי הוא יכול לשחק, אך בצוות הרפואי הבהירו ששיתופו בזמן מוקדם מדי יגדיל את החשיפה לפציעה שתשביתו לזמן רב ועל-כן מסתמן כי בקבוצה לא ייקחו סיכונים וייתנו לו לנוח שבוע נוסף.

"אני חושב שהליגה שוויונית למעט מכבי תל אביב ובאר שבע" הודה בסיום יוסי בניון, ששוב פגש את האקסית. "אפשר לסיים במקום השלישי וגם בתחתית. לבוא לנצח בסמי עופר לא כל קבוצה יכולה, ועוד בלי מנור שהוא השחקן הכי חשוב שלנו העונה".

בניון.
בניון. "לא כל קבוצה יכולה לנצח בסמי עופר" (ערן לוף)

הקהל הירוק: "אין לי שום טענה לאוהדי מכבי חיפה. זה מועדון שתמיד יהיה בלב שלי ועשיתי שש עונות נהדרות פה. למעט השנים בליברפול אלו העונות הכי טובות שלי בקריירה. זה מובן אחרי שעזבתי שקצת התאכזבו וכעסו. שמגיעים למגרש יש אווירה, יש אנשים שנסחפים אחרי קומץ מסויים, אבל אני מתרכז בקבוצה שבאתי איתה ומאחל לחיפה בהצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי