"ניסו אביטן מוריד את כולנו לקרקע בסוף, אבל מותר לחלום"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | ערן לוף

בחדרה חגגו את הניצחון 0:2 על הפועל חיפה: "ניצחנו קבוצות גדולות ואנחנו לא מתכוונים לוותר". דויד מתיאוס: "זהו אחד האתגרים הגדולים בקריירה שלי". אבו פאני נעדר בשל מחלה אבל יהיה כשיר נגד סכנין

(גודל טקסט)

צעקות שמחה רבות בקעו מחדר ההלבשה בסיום הניצחון 0:2 על הפועל חיפה אתמול (שני). עבור אנשי המועדון ועבור הקהל החדרתי שהגיע לאצטדיון בנתניה היה המשחק מול חיפה מבחן אם אכן פתיחת העונה של הקבוצה מספיק טובה גם מול מועדונים איכותיים יותר. "ניצחנו מתחילת העונה קבוצות גדולות ואנחנו לא מתכוונים לוותר. ניסו אביטן תמיד מוריד את כולם לקרקע אבל מותר לנו לחלום" אמרו בחדרה.

אצל העולה החדשה ציינו לטובה את לוסיו שכבש את שערו הראשון העונה וזאת לאחר לא מעט ביקורת שהופנתה אליו בפתיחת העונה. שחקן נוסף שזכה לשבחים הוא הבלם דויד מתיאוס שאמר לאחר הניצחון: "שלטנו בדקות הראשונות אבל אז הפועל חיפה נכנסה למשחק. במחצית השנייה השתפרנו והשגנו שלוש נקודות שחשובות לפתיחת העונה שלנו והמטרה להשיג כמה שיותר נקודות עד ינואר. שיחקנו עד עכשיו מול קבוצות מצוינות ואני שמח שהשגנו תוצאות טובות ובעיקר לא הפסדנו". על העונה האישית שלו אמר הבלם הספרדי: "זה אחד האתגרים הגדולים בקריירה שלי. שיחקתי במועדונים גדולים וכעת אני כאן והסוד שלנו שזאת משפחה אחת גדולה. אני שמח להיות כאן ומקווה שנמשיך ככה".

הבלם יעקב אבבה ממשך להיעדר ויעבור ביום רביעי MRI על מנת לבדוק את חומרת פציעתו. גם הקשר מוחמד אבו פאני נעדר מהמשחק בגלל מחלה אבל צפוי להיות כשיר למשחק בשבת מול בני סכנין.

אביטן. מוריד את כולם לקרקע (ערן לוף)
אביטן. מוריד את כולם לקרקע (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי