קלינגר: "הקבוצה השתנתה וזה יכול לייצר חוסר יציבות"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה ערך הבוקר מסע"ת לקראת משחק החוץ מול מכבי פתח תקווה: "אנחנו מנסים להרים את הרמה ההתקפית ויכול להיות שזה בא על חשבון ההגנה". בקבוצה מקווים שתמאש, שזומן לנבחרת רומניה, יהיה כשיר

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד להפועל חדרה בשבת, בהפועל חיפה מתכוננים למשחק החוץ מול מכבי פתח תקווה (18:00, שידור ישיר בספורט4). בכרמל לא רוצים לייצר רצף שלילי ולכן בצוות המקצועי נותנים חשיבות רבה למשחק. המאמן ניר קלינגר ערך אתמול אסיפת וידאו על ההפסד לחדרה ושוב דיבר על הטעויות בהחלטות של החלק ההתקפי. לקראת שבת בחיפה מקווים שהבלם גבריאל תמאש יהיה כשיר, זאת לאחר שהשחקן אתמול עבר בדיקה ובה התברר כי לא סובל מפציעה קשה. גם המגן שון גולדברג שנעדר מהמשחק מול חדרה ינסה לערןך אימון מלא ובמידה שיצליח, לא מן הנמנע שיהיה בסגל לשבת.

הבוקר ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים ובה אמר קלינגר: "פתיחת העונה שלנו בארבעת המשחקים הראשונים לא יציבה, משחק ראשון מצוין ואחרי זה משחק לא טוב. ראינו דברים אחרים במשחק מול חדרה לעומת ההפסד להפועל תל אביב, איכות המשחק הייתה הרבה יותר טובה. אני תמיד מנתח באופן אמיתי את המשחקים. מי שראה את המשחק לא יכול לצאת בתחושה שהפועל חיפה לא יצרה הזדמנויות. נמשיך ליזום, לא קל לייצר 20 מצבי הבקעה. מפה צריך לעשות את הסוויץ', יש דברים שצריך לטפל בהם. בשנה שעברה כבשנו שערים בדקות מכריעות, צריך להיות עירניים ולא לקבל גולים בדקות הסיום. אני לא מייפה את המציאות, אנחנו מודעים לקשיים".

מצב הקבוצה: "ניתחנו את המשחק, הראיתי לשחקנים את מצבי ההבקעה, אנחנו עובדים על זה באימונים, ההחלטות היו לא נכונות. אנחנו לא בלחץ, המועדון רגוע, אנחנו מבינים שהקבוצה השתנתה, אנחנו מבינים שזה יכול לייצר חוסר יציבות. היו לנו תקלות גם בעונה שעברה והשנה זה קצת יותר תכוף. השינויים הם לא רק פרסונליים אלא גם בהוויה. צריך אולי לשנות דברים, אני ויואב מדברים עם השחקנים ומסבירים להם שאנחנו בתחילת הליגה, אבל דוחפים את השחקנים לא להיכנס למשברים".

ההכנה למשחק: "זו הכנה שונה מהמשחק האחרון, חדרה באו אחורה ושיחקו על מתפרצות. אפשר לראות בטבלה שאין הבדלים בין הקבוצות, בכל משחק כל תוצאה אפשרית. השנה אנחנו מנסים להרים את הרמה ההתקפית ויכול להיות שזה בא על חשבון ההגנה. צריך לבחון את הדברים. אנחנו מצפים מהשחקנים שצריכים להוביל ליכולת יותר טובה, יש להם ביקורת עצמית ואם לא אנחנו עושים את זה. אנחנו צריכים לדעת לעבוד איתם, לפעמים זה על ידי ספסול ולפעמים על ידי טריגר במהלך המשחק. יש לי שיחות עם השחקנים, כל אחד שומע את דעתי". 


קלינגר. מצפה ליותר (עדי אבישי)

בלם הקבוצה גבריאל תמאש זומן לסגל נבחרת רומניה לראשונה מזה 4 שנים. מאמן הנבחרת, קוסמין קונטרה, עקב אחרי תמאש בשנה האחרונה והחליט לזמנו לקראת המשחק מול ליטא בחודש הבא. תמאש רשם 65 הופעות בנבחרת רומניה והיה בסגל ביורו 2008. תמאש הוא הבינלאומי החמישי של הקבוצה יחד עם ארנסטס שטקוס (נבחרת ליטא), ראדו גינסארי (נבחרת מולדובה) ושחקני נבחרת ישראל מקסים פלקושצ'נקו וניסו קפילוטו.

במדי רומניה תמאש יפגוש פרצופים מוכרים כשנבחרתו תפגוש את ליטא בה משחק חברו לקבוצה שטקוס וגם אמיליוס זובאס מבני יהודה ודזיוגאס ברטקוס מעירוני קריית שמונה. לאחר מכן תפגוש רומניה את סרביה אליה פרדראג ראיקוביץ' ממכבי תל אביב עשוי לקבל זימון.


תמאש מול רובן. חוזר למדים הלאומיים (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי