גורם בכיר במכבי חיפה: "מעמדו של רוטן יציב, יש לנו סבלנות"

פרד רוטן
פרד רוטן | עדי אבישי

במועדון הירוק מגבים את המאמן למרות פתיחת העונה המאכזבת, התלבטות בין סאן מנחם לגרשון על עמדת המגן השמאלי לקראת באר שבע, סומא יחזור לסגל, רועי קהת המאוכזב הביע את תסכולו בפוסט ברשתות החברתיות

(גודל טקסט)
במכבי חיפה עדיין כואבים את ההפסד בגמר גביע הטוטו 2:1 למכבי תל אביב, אך נמצאים עם הפנים למשחק הליגה ביום שני הקרוב נגד הפועל באר שבע. הירוקים ערכו אתמול אימון קל כאשר המאמן פרד רוטן בחר שלא לערוך את האסיפה עם השחקנים, שזכו היום ליום חופשי.


במועדון הופתעו מהדיבורים סביב מעמדו של המאמן פרד רוטן ועל כך שבמידה ויפסיד במשחק הקרוב יסיים את תפקידו: "מעמדו של המאמן כלל לא על הפרק. אנחנו צריכים להגיע למצב ממש גרוע בכדי שהנושא יעלה. נכון שציפינו ליותר אבל יש לנו סבלנות" אמר גורם בכיר במועדון. במקביל, הבעלים יענקל'ה שחר מתכוון להיפגש בקרוב עם הצוות המקצועי והמנהל הטכני מו אלאך ולשמוע ממנו את הסיבות ליכולת המאכזבת של הקבוצה בתחילת העונה. "כולם ידעו לאיזה עונה אנחנו נכנסים וכל אחד ידע את המטרות שלנו" אמרו הירוקים.


מבחינה מקצועית, נראה כי המגן סאן מנחם שנפצע והוחלף שלשום, יהיה כשיר למשחק מול באר שבע והחלטה האם לשתפו תתקבל בימים הקרובים. מי שעשוי לפתוח במקומו הוא רמי גרשון. מי שיהיה בסגל הוא הקשר הגינאי סיידובה סומא, שלא היה בסגל מול מכבי תל אביב. פרד רוטן התייחס לסומא לאחר המשחק מול הצהובים ואמר: "הוא רק שבועיים פה ועדיין צריך להוכיח לי שהוא ראוי להיות בסגל".


סיידובה סומא. חוזר לסגל של מכבי חיפה (ערן לוף)


מי שלא היה בסגל במשחקים האחרונים ועוד לא ראה דקות משחק העונה, רועי קהת, הביע את מורת רוחו כשהעלה פוסט לחשבון האינסטגרם בו כתב: "כמו כל שחקן מקצועי אני מאמין שהמקום שלי הוא במגרש לא בספסל ולא ביציע . אני משחק במכבי חיפה גאה ושמח על כך ואעשה הכל כדיי לקחת חלק ולהשפיע בכל משחק שבת שלום מועדים לשמחה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כמו כל שחקן מקצועי אני מאמין שהמקום שלי הוא במגרש לא בספסל ולא ביציע . אני משחק במכבי חיפה גאה ושמח על כך ואעשה הכל כדיי לקחת חלק ולהשפיע בכל משחק שבת שלום מועדים לשמחה ⚽️ #RK19 #MHFC #workhard

A post shared by Roi Kehat (@roikehat) on




 






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי