מאמן השוערים של מכבי תל אביב: "אנחנו רוצים טרבל"

חריסטוס קלפקיס
חריסטוס קלפקיס | מכבי תל אביב

חריסטוס קלפקיס, שמונה בקיץ האחרון למאמן השוערים של הצהובים סיפר בראיון בארצו: "החיים יפים בישראל אך הרמה פחות טובה מיוון. העברנו מסר אנחנו פייבוריטים ברורים לאליפות". ראיקוביץ' החמיא: "מביא משהו חדש"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עברה לא מעט שינויים הקיץ, אחד השקטים שבהם הוא מינויו של חריסטוס קלפקיס למאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת, אחרי שנים רבות בהן שימש שורה אובארוב האגדי בתפקיד כחלק מהמהפכה בצוות המקצועי.

קלפקיס, שעבד יחד עם ולאדן איביץ' כמאמן השוערים של פאוק סלוניקי והצטרף אליו לסגנית אלופת ישראל, סיפר לאתר היווני "מטרוספורט" על החוויה בארץ הקודש: "הכל נפלא עד עכשיו. החיים בתל אביב טובים, ומזכירים מעט את סלוניקי. הרמה קצת פחות טובה מביוון, אבל הקבוצות הקטנות לא רעות בכלל, ככה שאתה תמיד צריך לתת 100 אחוז בכל משחק. גם הקהלים שונים מביוון. מכבי והפועל תל אביב הן יריבות מושבעות, קצת כמו פאוק ואריס סלוניקי, אבל האוהדים יכולים לשבת יחד ביציעים בלי שום בעיה וזה נחמד"

קלפקיס סיפר על מצבם של הצהובים: "זכינו בגביע הטוטו, שהוא הגביע השני בחשיבותו בישראל. מתחילת העונה המטרה שלנו היא לזכות בכל התארים- בטרבל. הודחנו מאירופה שלא בצדק על ידי סרפסבורג ואחר כך קצת התקשינו. מכבי תל אביב היא הקבוצה הגדולה בישראל, אבל בשלוש שנים האחרונות היא לא הצליחה לזכות באליפות. השנה אנחנו נחושים להחזיר את התואר, ועל פי המשחקים הראשונים נראה שאנחנו בדרך הנכונה. העברנו מסר שאנחנו הפייבוריטים הברורים לזכות באליפות".

מי שהחמיא מאוד לקלפקיס הוא שוער הקבוצה שמתאמן תחתיו באופו יומיומי, פרדראג ראיקוביץ': "אין לי מילה רעה על שורה, זה פשוט סגנון שונה, הצוות הסרבי מביא משהו חדש".


ראיקוביץ'. שופע מחמאות למאמן השוערים.(עדי אבישי)

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי