גדי קינדה חוזר להרכב מ.ס. אשדוד אחרי שבעה חודשים

גדי קינדה
גדי קינדה | דני מרון

הקשר שקיבל דקות מועטות במחזור האחרון, ישוב ל-11 של מילבסקי במשחק מחר מול מכבי נתניה (שבת ב-19:30, ישיר בספורט3), איבנצ'יץ' ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד. דראפיץ' לא יערוך שינויים בהרכב שהפסיד למכבי ת"א

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד תארח מחר באצטדיון הי"א את מכבי נתניה (שבת ב-19:30, ישיר בספורט3) בצל פרשת שחקן הקבוצה יצחק אספה החשוד בדריסתו של הנער ארי נשר ז"ל.

בקבוצה מתקשים להפריד בין האירועים, אבל לאחר מספר שיחות והסברים של ראשי המועדון מול הצוות המקצועי והשחקנים ההכנות למשחק מחר מתנהלות כרגיל. אשדוד ניצחה פעמיים העונה 0:1 את בני יהודה והפועל באר שבע והרצון הוא להמשיך ולצבור נקודות אשר מוסיפות לביטחון בקרב הקבוצה.

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "השאיפה שלנו היא שהמגרש הביתי יהיה מקום בו נצבור נקודות רבות ויהיה קשה לנצח שם שלא כמו בעונה שעברה. מכבי נתניה היא קבוצה מאוד התקפית שמשחקת מהר קדימה וחובה עלינו לתת הכל למשחק".


יוסיפ איבנצ'יץ'. ימשיך לקבל את חולצת ההרכב (לירון מולדובן)

המאמן בלגויה מילבסקי המשיך באימונים לתרגל שתי שיטות משחק. השיטה הראשונה כללה מערך של שלושה בלמים ומערך נוסף שתורגל היה עם קישור מעובה המאפשר לשחקנים יצירתיים כמו דן ביטון וגדי קינדה חופש פעולה.

על פי האימונים האחרונים עשוי דן ביטון לשוב להרכב הפותח כשגם גדי קינדה ששיחק במחזור האחרון נגד הפועל רעננה כמחליף לראשונה לאחר שבעה חודשים יקבל דקות ארוכות יותר ויעלה שוב מהספסל. החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' שכבש שני שערים בשני המשחקים בהם שותף ימשיך לקבל את חולצת ההרכב הפותח.

מכבי נתניה רוצה להשיג ניצחון ראשון בליגה
לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון וממעמקי המקום האחרון בטבלה, מכבי נתניה תצא מחר לאשדוד במטרה אחת: לצבור ניצחון ליגה ראשון ולצאת לדרך חדשה. הבוקר, ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ' והשוער דני עמוס.

"למעשה קיבלנו סגל מלא רק לפני מכבי תל אביב", התייחס דראפיץ' לפתיחת העונה. "למכבי נתניה יש סגל איכותי ואני מאמין בסגל הזה. הליגה כבר התחילה ונצטרך תוך כדי תנועה להביא גם תוצאות. היה לנו משחק לא רע מול מכבי תל אביב אבל לא לקחנו נקודות ובכדורגל זה לא רק לשחק טוב. אנחנו בטוחים שאנחנו יכולים גם לשחק טוב וגם להביא נקודות. יש לנו משחק מול אשדוד שהיא כרגע קבוצת צמרת ויש לה שבע נקודות".

על הקבוצה החדשה והצעירה: "אנחנו לא רוצים לדבר על מה שהיה. יש פה סגל טוב שמשלב בין ותיקים לצעירים ואמרתי לשחקנים לפני תחילת האימון שאם הייתי צריך לבחור את הסגל לפני תחילת העונה הייתי בוחר אותו בדיוק כך. הבאנו שחקנים שקצת פחות שיחקו בקבוצות שלהם והם צריכים זמן. אנחנו צריכים להתגבש, גם מנטלית".


סלובודאן דראפיץ'. "למכבי נתניה יש סגל איכותי" (אודי ציטיאט)

על ההימצאות במקום האחרון: "עברנו גם בכמה קבוצות שניצחו חמישה או שישה משחקים ובסוף ירדו ליגה ומצד שני היו קבוצות שפתחו עם שלוש נקודות משישה משחקים ובסוף סיימו בצמרת. אני צריך לנטרל רעשים ולהפוך את הקבוצה הזאת ליותר טובה. אני לא חושב שצריך להסתכל עכשיו על הנקודות. יש לחץ של התקשורת אבל אנחנו צריכים להיות מרוכזים".

על היריבה אשדוד: "הם קבוצה טובה שקשה לשחק נגדה וראינו שהם גם ניצחו את באר שבע. מאוד קשה לשחק באשדוד וראינו את זה בעונה שעברה שהיינו בתקופה טובה והם ניצחו אותנו בגביע. המגרש בעייתי ולא הרבה קבוצות אוהבות לשחק שם אבל משחק זה משחק. אתה יכול להפסיד או לנצח, אבל חשוב שנשחק בסגנון ששיחקנו מול מכבי תל אביב. הפרשה של אספה? זה לא מעניין אותי אלא אני מסתכל על הקבוצה שלי. מאוד עצוב לי מה שקרה וכל עולם הכדורגל הסתכל על זה והזדעזע".

דני עמוס הוסיף: "ראו שינוי מול מכבי תל אביב. ראו קבוצה גם יותר מחוייבת. גם הצעירים וגם הוותיקים מבינים איפה אנחנו נמצאים ומה אנחנו צריכים לעשות. סלובו ושי מחדירים בנו את האמונה שאנחנו טובים ואני חושב שאנחנו באמת טובים. אנחנו צריכים לשחק את הכדורגל של מכבי נתניה".

על עזיבת סבע ולוי: "הנושא הזה לדעתי כבר לא מרחף. אנחנו במקום אחר. כשנביא נקודות ישכחו הכל. כרגע מה שחשוב לנו זו הדרך שלנו".

במועדון מתרגלים לחיסרון של ערן לוי ודיא סבע (דני מרון)

בינתיים, בנתניה השלימו את ההכנות לקראת המשחק, כשצוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה זימנו 20 שחקנים למשחק, כשמחר עם ההגעה למגרש, שניים ינופו.

כפי שפרסמנו אמש, ברנקו ורגוץ' סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי ולא יהיה בסגל. ההרכב צפוי להיות זהה לזה שנתן פייט למכבי תל אביב אך נכנע לבסוף. מוטי ברשצקי וסתיו פיניש צפויים לערוך הופעת בכורה בסגל של היהלומים אך להשתלב מהספסל, כשגיא מלמד ופאטוס בצ'יראיי, ינסו לרשום שערי בכורה במועדון.

הרכבים משעורים
מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, ניר ברדע, עמית ביטון, קרלו ברוצ'יץ', גיל כהן (בנצי מושל),יובל יעקובוביץ', לאונרד אווסו, דן ביטון, רומאן הבראן, יוסיפ איבנצ'יץ'.

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דודי תירם, דודי טוויטו, ניקו אולסק, עלי מוחמד, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, גיא מלמד, פאטוס בצ'יראיי.

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי