צפו בתקציר: ניצחון בכורה העונה לנתניה, 1:4 אצל אשדוד

ביטון מול מלמד
ביטון מול מלמד | לירון מולדובן

בן זקן כבש שער בכורה בקריירה בפנדל הזוי (33), אך מלמד(45), פאטוס בצ'יראי (48 ו-71 בפנדל) ואביב אברהם (56) סידרו ליהלומים מהפך ענק ואוויר לנשימה. הפועל באר שבע ירדה זמנית מתחת לקו האדום

(גודל טקסט)

בצל פרשת יצחק אספה שחשוד בדריסתו של הנער ארי נשר ז"ל, מ.ס אשדוד אירחה את מכבי נתניה. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, שצברה עד הערב (שבת) רק נקודה מתוך 12 אפשריות, הביסה את אשדוד 1:4 באצטדיון הי"א במחזור החמישי של ליגת העל ורשמה ניצחון בכורה מרשים העונה בליגת העל.

אומנם אשדוד הובילה מפנדל דמיוני בדקה ה-33 אותו כבש בן זקן, אך נתניה ענתה עם רביעייה גדולה. האורחים לחצו את אשדוד לשערה, עם גיא מלמד ופאטוס בצ'יראיי, שרשמו שערי בכורה בקבוצתם החדשה, שער למלמד צמד לבצ'יראיי ועוד שער לאביב אברהם, מול הגנת אשדוד החלשה. רועי משפתי, שפתח בשערה של המארחת במקום יואב ג'רפי החולה, מנע תבוסה גדולה יותר.

פרט לאשדוד, הנפגעות מניצחון החוץ של מכבי נתניה הן הפועל באר שבע שירדה אל מתחת לקו האדום ובני סכנין שגם היא עדיין ללא ניצחון, וירדה למקום האחרון.


אוהדי נתניה בנוכחות נאה באשדוד (לירון מולדובן)

הרכבים
מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, ניר ברדע, עמית ביטון, קרלו ברוצ'יץ', גיל כהן (בן רייכרט, 46), יובל יעקובוביץ' (גדי קינדה, 66), לאונרד אווסו, דן ביטון (בנצי מושל, 53), רומאן הבראן, יוסיפ איבנצ'יץ'.

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון, טים הויבך, דודי תירם, דודי טוויטו, ניקו אולסק, עלי מוחמד, אביב אברהם (מוטי ברשצקי, 69), גבי קניקובסקי, גיא מלמד (סתיו פיניש, 79), פאטוס בצ'יראיי (שובל גוזלן, 84).

מהלך המשחק 
לפני פתיחת המשחק, ערכה מ.ס אשדוד טקס לזכרו של ארי נשר ז"ל, הנער שנדרס למוות על פי החשד על ידי שחקן הקבוצה יצחק אספה בתאונת פגע וברח בערב סוכות. שחקני הקבוצה עונדים סרטים שחורים על הזרוע. 

דקה 2: הזדמנות למארחת לעלות ליתרון, אחרי שדן ביטון קיבל כדור במרכז הרחבה, ובעט מעל המשקוף.


עמית ביטון מול גיא מלמד (לירון מולדובן)

דקה 12: החמצת ענק של גיא מלמד שהיה פנוי לגמרי מול משפתי, אבל הנגיחה הלא טובה נהדפה ברגלו של השוער.

דקה 33, 0:1 לאשדוד: הבראן נשלח בצד ימין והוכשל על ידי טויטו מחוץ לרחבה. השופט עודה קבע כי זה היה בתוך רחבה והצביע על הנקודה הלבנה. בן זקן בעט מ-11 מטרים חזק פנימה.


בן זקן וחבריו חוגגים אחרי היתרון הזמני (לירון מולדובן)

דקה 45, 1:1: כחלון הגביה, הגנת אשדוד הרחיקה רק, הכדור הגיע לקניקובסקי שספק בעט ספק מסר למלמד, וזה בעט פנימה וחגג שער בכורה בקבוצתו החדשה. 


דקה 48, 1:2 למכבי נתניה
: אולסק בעט כדור חופשי לעבר בצ'יראי, שהקפיץ נהדר מעל משפתי ורשם גם הוא שער בכורה במדי נתניה. 

דקה 56, 1:3 למכבי נתניה: בצ'יראי בעט אך נעצר אצל משפתי, הכדור החוזר הגיע אל אביב אברהם שהסתובב ובעט לרשת.


חיבוקים לאביב אברהם אחרי השער השלישי של נתניה (לירון מולדובן)

דקה 71, 1:4 למכבי נתניה: גיא מלמד פרץ לרחבה, משפתי יצא לקראתו והכשיל אותו. בצ'יראיי בעט את הפנדל למשקוף ופנימה.


הלם באשדוד מהבליץ של נתניה (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי