לוזון: "סופגים בקלות מרגיזה". סילבס: "קשה לשחק נגד ק"ש"

גיא לוזון
גיא לוזון | ערן לוף

המאמן המנצח חגג את ה-0:2 על בית"ר ירושלים: "כשאיזי מרגיש רע, כולנו מרגישים רע. אוהב את מה שבנינו פה". המאמן המפסיד: "בלתי אפשרי להתחיל כל משחק במינוס שני שערים". שמיר: "יש שינוי, התייצבנו"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיוותה לחבר שני ניצחונות רצופים לראשונה העונה, אך החבורה של גיא לוזון נוצחה הערב (שבת) 2:0 בקריית שמונה משערים של עידן נחמיאס ומוחמד שכר ובתום חמישה מחזורים היא נמצאת במרחק נקודה אחת בלבד מהמקום האחרון בטבלה.

גיא לוזון, שספג קריאות תתפטר מהקהל הרב שהגיע מהבירה, סיכם: "אנחנו סופגים שערים בקלות מרגיזה. להתחיל כל משחק במינוס שניים זה לא אפשרי. אי אפשר לבנות על זה שנכבוש יותר בכל משחק. לצערי ספגנו רגע לפני המחצית וזה גרם לכך שהמשחק הלך לכיוון של קריית שמונה כי יצאנו קדימה, ואז היה לשחקנים המהירים שלהם שטחים למתפרצות וכך המשחק הסתיים. בשביל להתקדם ולהשיג את המטרות, הדבר הראשון הוא לשמור על אפס שערי חובה. אין נוסחאות – צריך להתאמן, לדייק וגלות מחויבות".

על כך שערן לוי החליף את דן איינבינדר: "דן עלה טיפה פצוע ורציתי להכניס את ערן שאולי יעשה משהו עם איזו פעולה. הוא הגיע לכמה הזדמנויות, אבל זה היה מאוחר מידי. רציתי לחזור למשחק ולנצח וזו הסיבה לחילוף".

המשחק מול מכבי תל אביב בטדי בשבוע הבא:" יש לנו שמונה ימים לעבוד, נעשה את זה. יש לנו שחקנים מספיק טובים בשביל להביא תוצאה טובה. יש לנו סגל טוב, קבוצה טובה ואני מאמין במה שיש לי במאה אחוז".

חיים סילבס המאושר סיכם: "התוצאה זה מה שנותן את החותמת, אבל אני חושב שמהרגע שהתחלנו את השינויים בסגל, נרקם פה משהו אחר. גם מול נתניה והפועל תל אביב היינו חזקים וקשים. יש פה קבוצה שאני אוהב, אבל אנחנו צריכים להשתפר בכל הנושא של הבקעת שערים. הגיע לנו לנצח את המשחק היום ואני שמח".


סילבס חוגג: "בנינו פה משהו אחר" (ערן לוף)

שחרור האסלביינק: "לבוא אחרי ניצחון ולהתחיל לרמוז שזה עשה לנו טוב זה לא יהיה נכון מבחינתי. בקבוצה יש מרכיבים. ברגע שנייג'ל וטיירה עזבו, עשינו כמה שינויים והקבוצה השתנתה. אני מאוד אוהב את הקבוצה הזו כי קשה לשחק נגדה. המרקם פה חוזר והתוצאה רק שמה את החותמת. אנחנו מרגישים את זה כולנו כבר הרבה זמן. שחקן שלנו היה מעורב השבוע באירוע שקרה בתל אביב וכולנו היינו איתו".

מצב הרוח של איזי: "כמו כולם, הוא שואף הכי גבוה והכי חזק. כשהדברים לא הולכים אז הוא דורש ורוצה, וזו זכותו. הבאת השוער והקשר עשו לנו טוב. בלעדיהם היינו חלשים יותר. כולנו מרגישים טוב, מאיזי ועד לאחרון השחקנים. כשאיזי מרגיש רע, כולנו מרגישים רע".

עדן שמיר אמר בסיום: "התייצבנו מבחינה קבוצתית. ק"ש של היום לעומת זו של גביע הטוטו – בהחלט יש שינוי. אנחנו בונים דרך ושומרים על המשכיות, מקווה שנמשיך כך. מקצועית יש לנו שחקנים טובים ואפילו פסיכולוג חדש. זה מוסיף כי יכולות יש לנו. עכשיו צריך לייצר המשכיות".

סרט הקפטן: "אני מסתדר איתו מעולה ואני שמח. הקבוצה נתנה מאה אחוז ואני שמח שהצלחנו לעשות את זה. מטרות? פחות מסתכלים על זה, הראש כבר בהפועל חדרה בשבוע הבא".


שחקני קריית שמונה חוגגים על חשבון בית"ר ירושלים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי